Even delen: twee mooie AD-momenten (NA-topic)

Heel mooie ervaring en leuk verhaald! Beiden heel veel plezier met deze aanwinsten!

1 like

Leuk verhaal , bedankt voor het delen.
Gefeliciteerd met jullie aanwinsten :ok_hand:, prachtige horloges!

1 like

Beiden gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor Michel! Geniet er van :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal en een hele leuke ervaring, zo te lezen. Prachtige aankopen gedaan, geniet er van! :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de horloges, de verkoper krijgt van mij een 10 met griffel , die beheerst zijn vak tot in de puntjes…(ik denk zelf met de aankopen die je gedaan hebt, met al het toneelspel van de verkoper erbij en in aanmerking nemend dat je ook nog eens volle prijs hebt betaald , het filiaal hartelijk om jullie bezoek heeft moeten lachen)

1 like

Wat een flauwe opmerking. Je zet de kopers ergens weg als twee onwetende sukkeltjes die in de mooie praatjes van de doortrapte verkoper zijn getuind omdat ze de blijkbaar heilige korting niet hebben verlangd. Laat ze toch gewoon blij zijn met hun aankoop en ga zelf maar ergens schrapen om wat procentjes.

15 likes

Top horloge! Ik draag 'm ook met plezier.

1 like

Gefeliciteerd beide!

1 like

Mooie aanwinsten! Gefeliciteerd!

1 like

Zijn we allemaal blij!

De ervaring maakt of breekt voor mij een aankoop.
Korting bedingen is ook een mooi onderdeel, mijn korting laat ik even in het middenšŸ˜‰

ā€œHet huis wint altijdā€

Regelmatig ook interacties gehad die alles behalve aanlonkelijk zijn geweest om tot aanschaf over te gaan.

In elk geval, kan ik iedereen aanraden om de stoute schoentjes aan te trekken en proberen te kopen wat je hebben wilt.

Mij is het goed vergaanšŸ˜‡

5 likes

Er is dus nog hoop op menselijkheid :shushing_face:

Bedankt dat we mogen meegenieten, dit topic zorgde toch wel voor een big smile!

Met de dalende vraag naar luxe producten en de toename van productiecapaciteit bij Rolex komen er hopelijk meer zo een verhalen.

ENJOY, ENJOY, ENJOY en bedankt voor het delen!

1 like

Geniet van jullie aankopen, dat doe je niet alle dagen

1 like

Prachtig! Beide gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten.

1 like

Gefeliciteerd met twee prachtige horloges :ok_hand:

Enjoy

1 like

Leuk verhaal en prachtige aankopen!
Geniet.

1 like

Ik begrijp jouw reactie en we moeten zeker oppassen dat we het enthousiasme van de TS en zijn zus niet verpesten. Aan de andere kant lijkt het mij niet onverstandig om toch ook de bedenkelijke handelswijze van SC te benoemen. Dan gaat het niet enkel om wel of geen korting maar ook om het feit dat hem in eerste instantie de Explorer niet wordt gegund maar na de aanschaf van een Panthere voor zijn zus ineens wel. Dit horloge was er op de 27e ook gewoon al maar verkoper had al aangegeven dat hij enkel kon inschrijven omdat hij op dat moment nog niet wist dat de Panthere later toch nog aangeschaft zou worden. Je kan mij niet wijsmaken dat dit horloge tussen kerst en 3 januari ineens beschikbaar is gekomen. Ook zij kunnen hiervan leren. Ze zijn zeker geen sukkeltjes maar wel enigszins onwetend en het kan geen kwaad om ze te attenderen op dit soort zaken.

@Miesha en zus; geniet met volle teugen van jullie mooie nieuwe aankopen. 2 schitterende horloges waar jullie veel plezier van zullen hebben. Uiteindelijk gaat het om het product en daar is niets mis mee.

@SC; I rest my case….

3 likes

Ben ik op tot op zekere hoogte met je eens, maar de criticasters maken zich eerder vrolijk om de niet gevraagde korting dan dat ze waarschuwen voor de verkooptactiek van :sheep: & :lemon:, die door @peterhenry zelfs geroemd wordt om zijn beheersing van het commerciĆ«le handwerk. En de (jonge?) kopers zitten blijkbaar niet om een grijpstuiver verlegen en hebben blijkbaar niet zo’n moeite met het betalen van de adviesprijs dan sommige anderen hier.

Kijk, zo kan het ook. Veel charmanter.

4 likes

Super leuk!
Van harte gefeliciteerd met beide mooie aanwinsten.

1 like

Wat een leuke ervaring en prachtige horloges. Van harte!

Tegen mij zeggen ze wat anders in Den Haag… maar ach, wat maakt jou het uit. Geniet er van!

1 like