Zeker, maar daarmee weten ze nog niets en zou kunnen leiden tot vraagtekens.
Nou, een goede verstaander⊠maar dat kunnen ze dan nog altijd aan @Nickjackelson vragen als ze dat willen, eventueel via een d.m. dan leg je de bal bij hen neer.
Gefeliciteerd! Goed verhaal en twee mooie horloges. Doe je goed.
Mooie ervaring! Ikhoop ook ren keer met mijn vrouw samen mooie horloges te kopen, voor ieder 1.
een beetje reuring heerlijk!
Eerlijk is eerlijk: het verhaal rondom het horloge wordt zo bijna net zo waardevol als het horloge zelf.
Dat we snel wilden beslissen en het ânu of nooitâ-gevoel heeft vast geholpen.
Het enige wat jammer was: Geen Veuve om 10:00 , natuurlijk een kleine smet op een verder mooi moment
Maar goed, het horloge tikt er niet minder om.
Dat lijstjes-spelletje blijft een apart wereldje. Grote kans dat het combineren van aankopen inderdaad deuren opent die anders nog even dicht waren gebleven.
Het zijn hun hoepels en dan kun je er maar beter met een glimlach doorheen springen.
Mocht ik ooit weer genoeg gespaard hebben en een volgend âluxeâ horloge aanschaffen: Vanwege een mijlpaal of ander memorabele levensgebeurtenis
Dan is dat wachten geen straf, maar onderdeel van de beloning.
Wie weet: ergens ligt er wellicht een mooi AD boek met mijn naam erop, klaar om weer open te klappen als het moment daar is.
kunnen ze samen even lachenâŠ
Rolex aanschaffen lijkt bewust wat lastig, mysterious en aantrekkelijk tegelijk.
Irritant, maar misschien ook precies die charme waar we uiteindelijk toch allemaal voor vallen ![]()
Bedankt voor de waarschuwingen en adviezen, en leuk dat jullie mee genieten van mijn nieuwe aankoopâșïž
Leuk verhaal, mooie aanwinst, geniet ervan!
Hartstikke gefeliciteerd met jullie aankopen! Echt twee pracht horloges. Fijn dat het je gelukt om snel je nieuwe Rolex aan te kunnen schaffen.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook onbekend ben met het kopen van een nieuw horloge bij een AD dus lees met grote belangstelling mee.
Allebei de horloges zijn prachtig. Gefeliciteerd.
Wat een tof verhaal. Het heeft inderdaad (voor jullie beide) zo moeten zijn
.
Beide gefeliciteerd met de aanwinsten en veel draagplezier!