Ik vind dit zo ongeveer het horlogeequivalent van een broek met riem die net boven je knieën hangt waar een oversized boxershort bovenuit steekt.
Of nee, het ziet er gewoon uit als een open gulp. Dat is het.
Er zijn hier om die reden horloges die echt even een winterslaap moeten houden…
En je andere pols dan?
Wat nog erger is, een broek mèt lussen maar zònder riem.
Enige wat nòg erger is: korte mouw hemd onder een jasje… ieuw!
Volgens de geldende etiquette draag je op een smoking geen horloge, maar een Omega zou ik ook niet thuis laten liggen
Helemaal mee eens. Al heb ik weleens begrepen dat een maatpak geen riem nodig dient te hebben. Een riem achterweg laten is dan dus ook een manier om te laten zien dat je een maatpak draag.
Wel of geen riem, wat misschien nog wel erger is: een riem die niet passend is bij de kleur van de schoenen.
Geen probleem maar dan geen riemlussen op zo een broek!
Jongens waar hebben we het over.
Oorlog in Oekraïne en gaza en dan muggenziften over of een horloge wel of niet onder een mouw past. Zeer irrelevant!!!
Ga dan meevechten… …doe een G-Shock om, die kan tegen een lichte bominslag. Of een RM, die schijnen ook steviger te zijn dan ze er uit zien! Ik ga me niet het leed van de hele wereld aantrekken. Dat mag je gerust wel doen, maar ga dan niet op een horlogeforum zitten.
Ik zou voor een groene fieldwatch gaan als ik jou was.
Of deze Trek ten strijde
Of was dat niet je vraag?
Nu serieus. Om maar even voor mijn beurt te praten namens de rest: dit hele forum is irrelevant ten opzichte van problemen die er in de wereld spelen, maar ik ben blij dat jij dat ook inziet. Wij zijn hier voor ons plezier, omdat er al genoeg ellende is en ieder mens ook behoefte heeft om daar niet dagelijks mee bezig te zijn, want het ligt voor de meesten buiten onze cirkel van invloed. Soms zijn er ook persoonlijke problemen, maar dan hoeven we jou daar ook niet mee te vermoeien. Dus laat het los dat het hier over iets anders gaat dan echte misère.
Hoeveel ik van de week in de Amnesty collectebus heb gegooid hoef je ook niet te weten. Misschien zat jouw deel daar wel bij, dan houd ik je vrij dit jaar.
Back on topic. Morgen met mijn manchetteknopen én horloge naar de kleermaker. Dát is voor mij nu even erg relevant. Sorry maar waar!
Kom je mensen werven voor defensie ofzo? Hier hebben we andere problemen, dus ik denk dat je beter ergens anders kan gaan zoeken.
Dan ook geen horloge natuurlijk! Hahaha
Etiquette is zo 90’s
Dat kan toch niet serieus zijn
(En nee, dat was niet “knokken” . Zo’n held ben ik niet)