Ik sta nergens meer van te kijken
Met een smoking wel, met een rokkostuum niet (maar wie, buiten het corps en Limburgse carnavalsverenigingen draagt dat nog?)
Je hebt helemaal gelijk. Rokkostuum niet. Mijn vader droeg het nog. Ik ben niet verder gekomen dan smoking bij de serviceclub. Te kort lid geweest van het corps
Alsof de tekst op het overhemd over het hoofd is te zien
Ik heb al geen fan van een borstzak op een sporthemd. Maar twee van die laaghangende zakken hadden wat mij betreft geheel achterwege kunnen blijven. Of heeft Sir Jackie een kangaroo opvang aan huis?
Z’n vriendin draagt dat hemd ook?
Nee, dit ziet er niet uit. Ben ik met je eens.
Overigens ben ik sowieso niet zo’n fan van de man zelf, of van de Rolex Daytona.
De titel van dit topic is “Even een stijltip”.
Ik zou zeggen: Zo dus niet.
Ik vraag mij af of dit plaatje wel past in het stoere, sportieve en robuuste imago dat Rolex meestal probeert uit te stralen.
Ik krijg geen koopdrang in ieder geval.
Ik wel, maar dan voor z’n pet.
Rolex staat niet per definitie voor stoer hoor… Ik vind golfers nou niet echt heel stoer. Je weet wel wie dit is en waar hij voor staat? Wellicht begrijp je het dan
Nope, ziet er wel nog van de tijd uit dat Rolex nog charme had.
Dat is set, je moet die broek er bij nemen!
Alleen als het donker is
Er zijn mensen die hun best doen om hun trustlevel terug te krijgen of een jaar heel constructief actief bezig met hun passie, horloges! Maar hier hebben we een TL-3 die vindt dat we hier naar beter overcoorligen kunnen discuseren. Pffff verwarrend allemaal.
Eh…?
Sorry voor de verwarring en mijn verkeerde woordkeuze.
Ik had het niet zo bedoeld en ben al zeker niet van defensie zoals gesuggereerd werd.
Een discussie moet mogelijk blijven ook op dit forum.
Kortom nogmaals mijn excuses.
Mvg Ray 010
Over oorlogen moest dat zijn natuurlijk. £&(*^'ssjt samsung toetsenbordje op android
Al weer opgelost!
De enige juiste oplossing en als je je hemden bij een enigzins fatsoenlijke zaak koopt verzetten ze graag het knoopje voor je.