Om mezelf te verwennen na een goede professionele periode ben ik weer op zoek naar iets nieuws.
De afgelopen maanden ben ik eerder conservatief aan het kijken naar omega, rolex, enz. Maar naast mijn sub en datejust zou ik vooral kijken naar een daytona, pepsi en hulk. De premium ga ik dus niet betalen.
Ergens in het achterhoofd is de zenith defy classic blijven knagen. Het is een keer iets anders vult mijn collectie mooi aan.
Wat @anon23521125EV zei: niet om aan te gluren. De stalen met blauwe band is tenminste niet aanstootgevend, maar als je het doet feliciteer ik je met een grote uitgave voor een redelijk onafleesbaar horloge.
Ter verdediging van de Defy: het is niet de smakeloze platitude van een Daytona.
Filmpjes tonen het horloge beter dan de foto’s. Zeker de blauwe. Hmmm, wordt moeilijk. Eerst wat info zoeken over ervaringen met uhrinstinkt.com . Voor 5k wil ik de gok wel wagen als de site betrouwbaar is
Zonet bij verder zoeken deze tegengekomen. Ook niet mis…
Ps: ik weet dat het overkomt alsof ik niet weet wat ik wil. En zo is het ook. Maar ik wil gewoon even van gedachten wisselen met jullie. Uiteindelijk zal ik enkel iets kopen als ik het leuk vind.
Ik vind die blauwe Defy echt heel tof. Vooral op staal.
Open heart is niet mijn ding maar dit ontwerp heeft iets tofs. Ik zou hem zeker overwegen als ik in die klasse zou zoeken.
Ik vind hem prachtig.
Defy is een top horloge, ik vond de classic op staal wat te fijntjes maar de Skeleton juist op rubber of leer is heerlijk eigenwijs. Ik wil hem wel. Zou wel voor de blauwe gaan, dat kijkt lekker weg, vooral achter dat glas met dubbele ARC.
Ik vind hem heel gaaf, maar als je vraagt of ik hem zelf zou kopen: ik denk het niet.
Die Blancpain ook niet trouwens. Het merk is groot, maar die duikers die ze tegenwoordig maken vind ik eerlijk gezegd maar weinig aan. Zo’n Defy is dan 10 maal zo spannend.