Even gek doen... zenith defy classic

Bij timepiece bank? Zeker een aanrader :ok_hand:
Mijn Breitling komt ook van daar.

Leesbaarheid is niet snel een probleem. Zo moeilijk is het niet om even te kijken waar de wijzers staan.

Morgen leuk enkele horloges proberen en dan zien we wel verder

Vandaag even tripje naar maastricht. Het model wat ik zoek was er niet, wel de versie met blauwe dial en titanium band

Mooi horloge maar gaat me misschien snel vervelen. Ik ben nu wel zeker dat de kastvorm en maat me echt enorm bevallen

Daarna na enkele andere kanshebbers geprobeerd

Ze gaan kijken of ze de defy classic die ik zoek via een ander filiaal kunnen vinden. Dan even proberen. Als dat zou lukken ben ik vrij zeker dat ik ervoor ga. Dus fingers crossed dat dit lukt.

3 likes

En kunnen ze nog iets aan de prijs doen? Want is wel een groot verschil in ad en grijs.

Draag je hem toch gewoon onder je mouw?

1 like

Nog niet over prijs gesproken. De regel die ik voor mezelf hanteer is dat ik bij een AD zoek naar een prijs tussen de ad sticker prijs en grijze prijs.

2 likes

Daar zit al een skelet :slight_smile:

Ook zichtbaar ? :flushed:

1 like

Toch kleine teleurstelling vandaag. Deze ochtend naar een juwelier gebeld met de vraag of ze de zenith defy classic skeleton hebben. Hij zegt van wel dus ik 130km rijden. Kom ik er aan en bleek het de el primero te zijn. Zonde dus. De persoon aan de telefoon was nieuw volgens de persoon die mij hielp. Alle begrip voor. Wie maakt geen fouten, maar was toch wel teleurgesteld.

Daarna super geholpen. Enkele andere horloges geprobeerd en ze gaan de ceramische en blauwe skeleton versie bij zenith bestellen zodat ik beide kan passen. Zonder aankoopverplichting. Was niet mogelijk bij de S&C waar ik al 6 horloges heb gekocht… . Dus mss een nieuwe vaste dealer

Ook goede prijs afgesproken waarvoor ik de stap naar een grey dealer niet ga maken. Dus binnen twee weken hopen op een klik en dan om de pols.

5 likes

Oeh die is wel heel erg mooi!

1 like

En uiteindelijk gekocht? Ik zit er ook naar te kijken.

Wow, een Blancpain ff?
Wat een super gaaf en mooi horloge. Prachtige kleur ook. Wellicht binnenkort een foto om de pols?

Ik kan me je voorkeur voor deze Zenith wel voorstellen. Prachtig en gedurfd. Heb je inmiddels al nieuws?

Ja hoor. Ben voor de zwarte gegaan

Het horloge vult echt een gat in mijn collectie.

11 likes

En een wijzerplaat vol met gaten :slight_smile:

Thx. Neen, dit zou zelfs naar mijn doen te vroeg zijn om aan het zware bier te starten :beers:

1 like

Ik vind het echt wel gaaf, beetje zwarte piste idee en dat doe je goed!
Waarom altijd maar kiezen voor safe, beetje spanning houd het lekker.

Dus, lekker hoor :stuck_out_tongue:

1 like