Even kort voorstellen - en dan lekker verder lezen op het forum

Jaco,
Moet ik mijn Tag Heuer nog laten zien haha.

En Jochen welkom!

Altijd leuk, maar wie is Jaco ?

Weer het verkeerde knopje gedrukt
Koetsjh (forumlid)

1 like

Welkom!!!

1 like

hey welkom Jochen

veel lees en kijkplezier

grt . Gerard

1 like

Welkom, mooie horloges hoor. Ik heb zelf nu 1 ervaring met Kickstarter en dat is met de Klokers, ben er erg blij mee. Erg apart en een conversatiestarter, dus vooralsnog niet slecht. Ik heb ook nog een Scurowatch, Automatica One en een Kairos in bestelling. Die Kairos duurt wel heel erg lang, maar die andere 2 verwacht ik op korte termijn.

1 like

Welkom!
Ben zelf wel benieuwd naar de kwaliteit van de mvmt horloges. Ik vind het knap hoe ze het merk hebben neergezet. Zeer herkenbare looks. Heb ik altijd wel respect voor deze ondernemers. Gaat behoorlijk wat tijd en energie (en risico) in zo’n startup zitten.
Er wordt vaak geklaagd over het feit dat het quartz horloges zijn, maar een nieuwe manufactuur uit de grond stampen doe je natuurlijk niet zo maar.
Veel plezier hier!
Wander

2 likes

Er zijn ook nog best wel wat automaten te vinden hoor. Ik heb er ook respect voor en als je snel bent heb je voor een prima prijs een prima horloge. Soms wat lang wachten, maar het is dan ook wel weer leuk als er opeens weer een pakketje is. Ook ik heb respect voor mensen die dit soort projecten uit de grond stampen, leuk dat ondernemerschap.

2 likes

ā€œAutomatica oneā€ ziet er ook goed uit…

2 likes

Ja daar ben ik ook echt benieuwd naar. Ik heb een zwarte pvd met zwarte dial besteld.

2 likes

Kende de Klokers niet, snel even opgezocht. Ik vind het er erg fraai uitzien die klok-01. Lijkt een erg succesvolle campagne te zijn geweest.

zodra ik hem binnen heb kan ik hier wel een korte review op het forum plaatsen als je dat fijn vindt

1 like

Van harte welkom en succes met de speurtocht, dat geeft immers veel plezier op zich!

1 like

Hallo Jochen, welkom en veel plezier op dit forum.

1 like

Top! Lange review mag ook :slight_smile:

1 like

Welkom!!
Leuk collectie en wat stoer dat je gelijk met kickstarter horloges begint. Ik durf het tot nu toe niet aan. Maar er is al genoeg keus in de gevestigde merken.

Zie je topics tegemoet!!

1 like

Welkom!

Betreft WW2 horloges ga ik uit van andermans expertise, aangezien ik er niet veel van weet. Op de Rikketik zit er iemand met veel Duitse WW horloges. Misschien dat iemand hier zijn ervaring over kan delen?

Crowdfunding heb ik goeie en minder goeie ervaring mee. Meestal wel positief, omdat ik iets voor een leuke prijs kreeg, vaak een apart product wat je niet gauw in de winkel tegen komt/kwam, en het gevoel heb een steentje bij de te dragen aan een startende onderneming.
Nadeel is dat soms projecten mislukken (heb ik gelukkig nog niet meegemaakt) of dat projecten erg lang duren met veel uitstel. Mijn extreemste geval is de Kairos smartwatch. Ik wacht daar al 2 jaar op, maar heb bij dat bedrijf wel het vertrouwen dat ze uitleveren, gezien het feit dat ze daar al mondjes maat mee bezig zijn.

1 like

Welkom, Jochen! Veel plezier op dit mooie forum.

1 like

Dank voor je bericht marnixmoed.
Ga er eens op door zoeken.

1 like

1 like