Even opnieuw voorstellen

Een “korte” herintroductie. Na een aantal jaar actiever te zijn geweest, heb ik na het overlijden van mijn broer op een veel te vroege leeftijd (35 jaar) en een relatie die stuk liep in dezelfde periode, ervoor gekozen onze mooie hobby te laten voor wat het is. Soms moet je een hobby loslaten om ruimte te maken voor jezelf.

Inmiddels heb ik, wat langzamer en vele malen bewuster (dat is nog steeds een interne strijd) dan vroeger, een nieuwe kleine collectie opgebouwd:

• Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin (1458404), mijn dress watch, en eerlijk gezegd het stuk waar ik het meest verknocht aan ben geraakt. Het kaliber 849 blijft zo onwijs prachtig om naar te kijken, puur genieten!

• Tudor Black Bay Pro. Een cadeautje van mijn huidige vriendin. De GMT voor het reizen, het hiken in de bergen en voor het zorgeloos dragen. Leuk weetje: ik heb haar ontmoet bij het verkennen van een grot, tijdens een hike in het zo onwijs mooie Zwitserland.

• IWC Pilot’s Watch Automatic 36 “Le Petit Prince”, ik wilde graag weer een IWC. Ik vind de blauwe wijzerplaat in combinatie met de “roze gouden” gekleurde handset gewoonweg prachtig.

Voor nu merk ik dat ik met deze drie horloges de perfecte afwisseling heb en de behoefte aan wat anders even compleet verdwenen is. Benieuwd hoelang dat gevoel blijft :wink:

En even afsluiten met een foto van alle drie :heart_eyes:

74 likes

Welkom terug hier!

1 like

Welkom terug. Snap gezien je verhaal dat je er even uit de hobby gestapt bent.

Nu met nieuwe passie weer genieten van deze hobby.

1 like

welkom terug, je hebt mooie stukken bij elkaar gevonden! :+1:

1 like

Welkom terug :muscle:

Prachtige horloges

1 like

2 likes

Welcome back Mama.

1 like

Welkom terug op het forum.

1 like

Welkom terug. Mooie collectie!

1 like

Bienvenue :drooling_face:

1 like

Finders keepers :sunglasses: welkom terug :partying_face:

1 like

Welkom terug! Hopelijk weer betere tijden, vanaf nu. En mooie set!

1 like

1 like

welkom terug. geniet (o.a. van het forum).

1 like

Welkom terug. Vriendin heeft goede smaak :star_struck:

1 like

Welkom terug!

1 like

Welkon terug!:+1:

1 like

Welkom terug en mooie collectie!

1 like

Leuk dat je er weer bent! En heerlijke 3 piece collectie :star_struck:

1 like

Welkom terug hier bij HF !
Mooi dat je je leven en hobby er opgepakt hebt.
Valt soms niet mee.