Even voorstellen aan de leden van dit forum

Sinds enkele weken ben ik lid van dit forum en ik vond het tijd worden om mijzelf even voor te stellen aan de leden. In het verleden heb ik diverse luxe Zwitserse horloges gehad. Van Rolex tot Jaeger le Coultre naar Bell&Ross. Uiteindelijk heb ik al deze prachtige uurwerken weer verkocht en ben ik mij gaan richten op de minder dure merken.Ik wil maximaal € 500,- uitgeven aan een horloge. Maar ik ben wél altijd heel kritisch op de kwaliteit ! En op één na allemaal een automaat.
Hierbij stuur ik wat foto’s van horloges die nu in mijn collectie zitten. Van alles wat ! Een Citizen duiker, een Junkers pilotenhorloge, een Seiko dresswatch, een vintage Omega Seamaster en een Casio G-Shock.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden !

Citizen Promaster NY-0040 met een after market rubberen band

Seiko SARB033 met een after market zwart lederen band

Junkers 6664-2 pilotwatch

Casio G-Shock 5064 Aviator (tough solar en multi band)

Omega Seamaster Cosmic Automatic ( 1967 ) met originele doos. Heb je het originele glas met Omega logo gezien ?

9 likes

Welkom!

Welkom!

Welkom!
Vanwaar de keuze het in dit segment te gaan zoeken t.o.v. je vorige segment?

Welkom, dito hier wat de keuze betreft in prijsrange, ben benieuwd wat jouw reden was

Voor de fun. ik vind het een grotere uitdaging op een automatisch horloge te vinden dat ik heel mooi vind.
Bij de premium brands zijn zo veel prachtige horloges te vinden.

2 likes

En ik hou ook van afwisseling. Nu draag ik elke dag een ander horloge en dat kan ik mij niet veroorloven bij de premium merken.

Welkom! Bijzonder dat je al een ruime horlogehistorie achter je hebt liggen en dat je kennelijk in het dure segment niet hebt gevonden wat je zocht. Het genieten van horloges zit kennelijk ergens anders in verstopt. Mooie collectie heb je nu :+1:

1 like

Welkom! Wat mij betreft heb je een mooie gevarieerde verzameling. Duiker, dresser, piloot, quartz en vintage Omega? Mooi hoor!

1 like

Mijn beste,

Al een veelzeggende verzameling horloges!! Mooi hoor!!
Van harte welkom dan ook bij dit ruimhartige HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom op Horlogeforum! Prima collectie! En een bekende (voor mij dan).

Veel plezier op HF. Nog plannen voor uitbreiding van de collectie, trouwens?

2 likes

Welkom.

1 like

Welkom! Mooie collectie

1 like

De genoemde afwisseling die niet in t hogere segment haalbaar Is.

Kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb ook liever een paar goedkopere klokjes ipv 1 dure.

1 like

Welkom, en leuk dat je van rijke verzamelaar, terug bent gegaan naar liefhebber van de meer betaalbaardere merken. Ik ben daar ook een verzamelaar van, (eigenlijk meer noodgedwongen) en weet dat je zelfs voor weinig geld een kick uit een horloge kunt krijgen! De Omega dresser is de mooie, rijke uitzondering en waarom niet? Prachtige selectie hoor.

1 like

Welkom!

En beter 5 betaalbare klokjes om de pols, dan 1 dure in de kluis zou ik maar zeggen :slight_smile:

3 likes

Da’s wel een beetje veel, om de pols… Hoewel…

2 likes

ik kom nog niet verder dan 3…
:smiley:

Welkom hier… :slight_smile:

4 likes

Veelzijdige collectie, mooie voorstelling. Welkom!

Welkom! Mooie verzameling :sunny: Veel plezier hier!