Ik heb voor dit topic al een ander topic aangemaakt. Over een Omega, die dus super nep blijkt te zijn! Ik ben blij dat ik jullie hulp heb gehad , zonder jullie had ik hem waarschijnlijk gekocht.
Nu iets meer over mij, ik ben Bas, ik ben 21 jaar oud en kom uit Gelderland. Ik heb al een paar horloges, dit is een Seiko en een Casio. Ook een smartwatch, maar daar heb ik spijt van want die draag ik nooit . Ik heb ook een pracht vriendin van 22, ze komt orgineel uit Indonesie en heet Ninda. (Dus we zouden ook op de indonesische markt kunnen kijken. Maar ik ben bang voor veel oplichters)
Nu ben ik opzoek naar echt een mooi horloge. Me eerste echte zwitserse horlgoge! Voor wel een nederlands prijsje naturlijk . Mijn vriendin wil mij er eentje kopen, maar als die te duur wordt moet ik zelf bij betalen.
Ze wilt het horloge ook laten graveren, dus als mensen daar ervaring mee hebben hoor ik het graag.
Ik hoop dat ik nog veel plezier op dit forum ga beleven en binnenkort me eerste horloge kan laten zien!
Groetjes,
Bas en Ninda
PS: Ik ben dyslectisch, dus sorry als iemand zich stoort aan de spelfouten.
PPS: Een voorbeed van de Indonesische markt, dit horloge kost daar 475 euro. Geen idee of dat een goede deal is?
Wel even het volgende: ik zou als ik jou was de foto van de neppe omega weghalen (daar je inmiddels weet dat hij nep is). Het is namelijk verboden op dit forum om op deze manier neppe horloges te laten zien.
Welkom! Inderdaad wel iets om mee te geven: als iets te goed is om waar te zijn, dan is het dus niet waar. Spaar eerder liever wat langer, dan snel en goedkoop maar bedrogen worden!