Even voorstellen: Bernd1967

Hallo allemaal,

Even voorstellen dus. Zoals jullie kunnen zien is mij naam Bernd, en ik kom uit '67.
Ik liep al een tijdje rond met het idee om een mooie horloge aan te schaffen. Niet dat ik zonder horloges rond gelopen ben, maar dat waren vooral smart watches. Dus nu een echte. Maar dat moest dan wel op een speciale plek of een speciaal moment gebeuren(vanwege de herinnering uiteraard).
Dit moment deed zich dan ook een paar weken geleden voor. Mijn vrouw en ik hebben een lang gekoesterde droom waargemaakt en zijn op een cruise in de caribbean geweest. Geweldig.
Op het boot worden uiteraard ontzettend veel mooie horloges gekocht. Mijn oog viel direct op een Bulova Marine Star. En ergens tussen Mexico en de Bahamas heb ik deze dan ook willen kopen. Tot mijn grote verrassing was mijn lieve vrouw mij voor, en werd het een verjaardags cadeau. Super blij.
Maar het gevolg is …het vuur is aangewakkerd, en ik begin mij ineens voor horloges te interesseren. Ik moet nog veel leren over deze wereld, maar vind het reuze interessant.
Bedankt voor de interessante topics op dit forum.

Dit is dan mijn Bulova

53 likes

Welkom! Gaaf zo’n cruise en een leuke herinnering! :+1:t2:

1 like

Welkom Bernd. Veel plezier hier.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Bernd. De eerste aankoop mag er wezen. :ok_hand:

1 like

welkom

1 like

Welkom Bernd!:+1:

1 like

Welkom Bernd :+1:
Veel plezier hier op HF en geniet van je Bulova!

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Bernd, welkom op HF!

1 like

Welkom :partying_face:
Ha! Cruises, slechte plek voor horlogeverslaafden :rofl:

2 likes

Welkom bij de club Bernd.
Bulova liefhebbers worden hier wel verwend in de Bulova only topic. :smiling_face:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier.
Fantastisch mooi verjaardag horloge en een mooie herinnering!!:watch:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Van harte welkom, Bernd!

1 like

Fantastisch, zo’n Caribbean cruise. Dat hebben mijn vrouw en ik, samen met onze 2 kinderen in 2023 gedaan. Onvergetelijk. Ik heb op dat schip geen horloge gekocht want de vakantie was op zich al duur genoeg :joy:.

Gefeliciteerd met je mooie Bulova en …

1 like

Welkom on board!

1 like

welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Bernd.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

1 like