Even voorstellen: Bjorn

Welkom Bjorn, inspiratie genoeg hier voor elk budget. Kijk zeker eens goed rond hier alvorens je wat nieuws koopt

1 like

Welkom

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hoi!
Het horloge was nieuw. Ik heb eigenlijk niets gehoord over garantie destijds. Ik geloof niet dat er nu nog garantie is.

De juwelier heeft het horloge wel nog opgestuurd naar iemand anders die meer van het merk Maurice Lacroix af weet. Hij heeft het ook niet kunnen maken en heeft gezegd dat de gehele binnenkant vernieuwd moest worden. Dit zou dus 800 euro kosten.

Er zijn geen krassen op het horloge te zien. Ik ben er zeer voorzichtig mee omgegaan.

Dusja, ik ben een beetje bang dat dit weer gebeurt.

Ik denk dat ik het toch nog maar bij een horlogemaker ga proberen. Ik had de moed eigenlijk al opgegeven een paar jaar terug, maar jullie hebben me overtuigd dat het wellicht toch nog goed komt.

Ik heb maar meteen een foto ervan gemaakt! :slight_smile:

6 likes

Welkom Bjorn!:+1:

Zou ik zeker doen, zonde van het mooie horloge als het defect in de kast blijft liggen, succes ermee.

Welkom Bjorn op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom hier

Welkom Bjorn emot-tiphat

Welkom!

Wellicht kan een echte horlogemaker er nog eens naar kijken? Juweliers hebben meestal de ballen verstand van horloges.

Kijk, dat opent mogelijkheden voor b.v. mooie dresser of iets moois sportiever op staal.

Kijk rustig rond in het doorlopend topic “wat dragen wij vandaag” voor inspiratie. Koop nooit impulsief. Kijk ook zeker in het blauwe deel van dit forum. Daar staat genoeg moois te koop. Vaak als nieuw en van bekende leden.

Welkom op HF, Bjorn!
Vervelend dat jouw nog relatief nieuwe ML er mee ophield. Zal inderdaad gaan om een nieuw (ETA?) quartz chrono-uurwerk en arbeidsloon. Mogelijk ben je bij een onafhankelijke horlogemaker goedkoper uit. Het proberen waard, zou ik zeggen.

Ik zou niet heel bang zijn om een nieuw horloge te kopen. Zeker niet als je gewoon (weer) een kwaliteitsmerk koopt, zoals iets uit de stal van Swatch Group of een van de kleinere Zwitserse merken of een merk Japans merk als Seiko of Citizen. De kans dat het er zomaar mee ophoudt is heel klein en je hebt ook weer garantie, mocht dit na niet al te lange tijd, toch onverhoopt gebeuren.

Welkom Björn!

Welkom Bjorn!

Welkom :partying_face:

Welkom en veel plezier hier.

Welkom

Welkom op het forum :wave:t2: