Even voorstellen: Bjorn

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

Welkom👍

Welkom Bjorn en veel plezier op dit gezellige forum.

Inmiddels heb je een hoop suggesties gekregen over wat je zou kunen doen met jouw defecte Maurice Lacroix.

Succes met het vervolg!

Mooie introductie.

Ik denk dat huiverig zijn om een horloge aan te schaffen, net een goede eigenschap is.
Eén die je in in staat kan stellen je aankopen te beperken tot wat je echt waardeert.

En als financieel persoon weet je uiteraard dat waarde zelden gelijk is aan prijs.

Veel plezier.

Welkom bij de club Bjorn.

Hey, het bekende ETA werkpaard!

Bjorn, van harte welkom!

1 like

Welkom! Zeker je horloge een langs brengen bij een horlogemaker en niet bij een juwelier. Die zullen het moeten opsturen etc wat het al snel duurder maakt.

Welkom op HF Bjorn

Dit vroeg ik mij nou ook af. Ik heb een jaar geleden de Tissot PRX 80 aangeschaft. In het eerste jaar al terug omdat de kroon meerdere klikjes erbij leek te krijgen. En had moeite om direct te gaan lopen als hij stil had gestaan.

Daarnaast heb ik een Seiko Royal Oak lookalike met het NH35 kaliber voor 250 euro. Deze heeft inmiddels al honderden uren polstijd en zit inmiddels al vol met krassen en butsen, maar is zo betrouwbaar als wat.

Dit weerhoud mij er ook van om te gaan kijken naar een duurder horloge van enkele duizenden euros. Hebben mensen hier meer ervaring mee? Ik was opzoek naar een Tudor, Longines of Omega. Maar twijfel of dit wel een verstandige stap is voor een daily. Misschien ben ik ook gewoon te lomp met een dagelijks horloge.

Welkom Bjorn, veel inspiratie toegewenst voor het vinden van je volgende horloge

Wat was er dan mis met de ML?

Welkom Bjorn, veel inspiratie toegewenst voor het vinden van je volgende horloge

1 like

1 like

1 like

1 like

1 like

Mijn Maurice Lacroix ging binnen voor een nieuw batterijtje
de uitleg die mijn vrouw kreeg was sorry mevrouw de batterij was lek
en het horloge stuk. Vraagt mijn vrouw wat kost een herstelling ha 200€.
Zal het eens vragen aan mijn man.
Ik ha ja herstellen he, vrouw na 14dagen terug uitleg van de eigenares (draak)van diezelfde winkel
ha nee dat doen we niet meer,
Trek zelf jullie conclusie maar volgens mij is er niets aan de hand met mijn Maurice :rage:

Vergeten van mij ook een warm welkom.
En koop gerust een mooie nieuwe :+1:

Welkom Bjorn :+1: