Even voorstellen, duifjeroekoe !

Hallo! Ik lees al een lange tijd mee dus ik dacht, het is tijd om me toch maar eens kenbaar te maken.

Ik ben 30 jaar, en al een jaar of 12 met horloges bezig. Het budget groeit met de leeftijd dus ook steeds serieuze horloges :slight_smile: Vroeger droeg ik altijd fossil’s etc, maar nu al een aantal jaar trotse eigenaar van een Seiko SKX009J via Monsterwatches, die ik dagelijks draag. Sinds begin dit jaar wissel ik hem af met mijn Oris Sixty Five, wat een prachtding is dat!

Ook heb ik een jaar of 2 terug van mijn opa drie horloges geërfd. Zijn niet zo’n bijzondere horloges, maar voor mij daardoor wel. De lorus vind ik niets, maar de citizen zou ik graag dragen, vind het een mooi ding. Ook zit er een prisma junior bij, die tot mijn verbazing direct liep toen ik hem een paar keer op had gewonden. Hierdoor besloten dat ik ook aan horloges wil gaan klussen, om deze in ere te herstellen. Om niet direct op die te oefenen toch maar op marktplaats wat vintage Seiko’s weten te scoren, waarvoor ik wat vragen in het technische deel zal gaan stellen :slight_smile:

Afijn, lang verhaal. Blij om (hopelijk) wat bij te dragen aan deze community!

Foto upload werkt niet, dus dat probeer ik straks nog eens.

60 likes

39 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom Duif!

1 like

Welgekomen!

1 like

welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom bij de club Roekoeroekoe. :joy:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Leuk dat je hier meedoet!
Welkom.

1 like

Welkom. Veel plezier hier

1 like

Leuk je erbij te hebben!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Veel plezier op HF :partying_face:

1 like

Valt best mee. En je plaatst foto’s, dus je hebt het al goed begrepen. Welkom!

1 like

Leuke verzameling. De tweede groep zijn flink gedragen en gekoesterd. :+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom op dit mooie forum. Ben je ook een duiven liefhebber?

1 like