Beste allen,
Ik heb reeds een entree op dit forum gemaakt, maar ging allemaal niet zo soepel omdat ik me niet echt had verdiept en direct over de horlogemarkt begon.
Mijn welgemeende excuses.
Ik ben Rob, 38 en woon in Zwolle.
Op mijn 18e mijn eerste ‘echte’ horloge gekocht, een Seiko Kinetic (zie foto hieronder). Loopt nog steeds prima.
Inmiddels heb ik er een paar meer en heb sinds het krijgen van een gouden Palerma van opa (zie: http://www.horlogeforum.nl/t/palerma-incabloc-van-opa-1974/94579) de smaak weer wat te pakken. Onlangs heb ik een prachtige Seiko gekocht (SSC013P1) maar heb daar wat spijt van (en nu ook weer verkocht aan een goede vriend). Waarom?
Als je je wat meer gaat verdiepen kom je er achter dat je helemaal geen quartz meer wil (in mijn geval tenminste). Ik zoek dus een mooie automaat en heb er een paar op het oog.
Verder heb ik nog wat vragen, ik zie hier regelmatig ‘duikertjes’ voorbij komen waar ik de lol nog niet van snap. Maar dit ga ik vast terugvinden op het forum.
Ik heb besloten dat ik wat horloges weg ga doen en in ieder geval een automaat wil, zogenaamde ‘open heart’.
Al met al behoorlijk wat rondgeneusd op dit forum, erg leuk om al die liefhebberij te zien.
Vriendelijke groeten,
Rob