Ik heb ervaring met Kickstarter!
Kasten en wijzers zou je zoals bv Pellikaan voor de HFLE GMT Heeft bij Ickler in Duitsland kunnen inkopen.

Contact - Holthinrichs Watches - A new craft in watchmaking
Holthinrichs Watches
Ik heb ervaring met Kickstarter!
Kasten en wijzers zou je zoals bv Pellikaan voor de HFLE GMT Heeft bij Ickler in Duitsland kunnen inkopen.
Ik vermoed dat het patentaanvraag voor het uurwerk zelf is, niet voor het gehele, afgewerkte, horloge.
Welkom en succes met je project!
Kleur dmv licht?
Zoiets?
Naast de mechaniek ben ik vooral benieuwd naar de âoplossingâ voor
een vernieuwende manier op iets inspeelt waar volgens de statistieken bijna 40% van de mensen in het Westen last van hebben: dat we te laat naar bed gaan en regelmatig het idee hebben dat we tijd tekort komen
Hoi Arie,
Dank voor je reactie. Helder. Momenteel heb ik geen onderdelen die uit titanium moeten worden verspaand. Wel ben ik erg geĂŻnteresseerd naar welke productiemogelijkheden je hebt. Heb je een website die ik kan bezoeken?
groet,
michel
Hoi Valentijn,
Dank. Ik heb Pascal op mijn lijstje gezet van bouwers die ik ga contacteren. Allicht heb je nog meer namen voor me of is er een speciale rubriek op dit forum voor zelf-bouwers? Ik heb de rubriek nog niet gevonden.
groet
michel
Dan komt het er nooit.
patentaanvraag
Dat vind ik dan weer jammer, want ik ben niet per se voor de notie van intellectueel eigendom, maar OK. Gegeven de hoeveelheid prior art die er is met variabele tijden, alarms, sonneries en allerlei andere complicaties die in de afgelopen 300 jaar het daglicht hebben gezien vraag ik me wel af waarmee je gaat komen.
Ik ben nieuwsgierig.
Hoi Valentijn,
Dank voor je reactie! Ik heb inderdaad in Delft gestudeerd. ik zal Michiel zeker een berichtje sturen. DWW kan ik al googlend niet vinden. Allicht weet jij hoe ik meer informatie over hen kan vinden? Allicht is het zelfs beter dat ze juist geen nieuw type horloge ontwikkelen want dat betekent dat we met elkaar kunnen praten zonder ons zorgen te maken dat we in elkaarâs vaarwater komen.
groet,
michel
Ik ben benieuwd naar je product en wens je verder veel succes met dit avontuur.
Hoi BG1,
Interessant! Welke kickstarter campagne heb je gedaan? Allicht kort over PM verder praten? Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en leerpunten daar.
Mbt kasten en wijzers: deze kan ik juist niet inkopen omdat ze een speciaal ontwerp behoeven om mijn mechanisme mogelijk te maken.
groet,
michel
Ik kan toch niet de enigste zijn
Je bent zeker niet de enige die enig is hier
Zeker: Holthinrichs Watches
https://delftwatchworks.com/contact/
of
Holthinrichs Watches - A new craft in watchmaking
Contact - Holthinrichs Watches - A new craft in watchmaking
of gewoon via Lange Geer 48a in Delft
Klinkt interessant. Heel veel succes met je project!
Super! Ik heb je een mailtje gestuurd.
Dank voor je berichtje. Om heel eerlijk te zijn weet ik ook nog niet of het patent daadwerkelijk een vereiste is om het project en daarop volgende modellen naar de markt te kunnen brengen. Er zitten voordelen en nadelen aan. Het is niet het eerste patent waar ik aan heb meegeschreven, dus ik weet wat voor werk en geld het kost. De afweging om het wel of niet te doen zou ik het liefst met een partner maken zodat we samen beslissen hoe we het traject tot en na de Kickstarter campagne aanpakken.
dank!
Wat je verder ook besluit, in termen van IP, er zijn hier in ieder geval meerdere mensen erg nieuwsgierig naar de richting die je hebt gekozen om het probleem op te lossen. Sterker nog, ik ben nieuwsgierig naar het exacte probleem wat je op gaat lossen, in a clean cut case of 42.
Ik zie een vervolg van de thread graag tegemoet.
Leuke speculaties!
Dit soort concepten heb ik afgelopen maanden veel gezien. Het zijn grappige ideeën maar spreken ook maar een heel specifieke doelgroep aan door de uitgesproken vormgeving. Bovendien zijn ze meestal erg slecht leesbaar zonder dat er een echt voordeel hang aan het feit dat je leesbaarheid inlevert.
Mijn concept is in dit opzicht anders: het geeft tijd iets anders weer zodat het je helpt om op genoeg slaap te krijgen en je perceptie van dagindeling subtiel te veranderen, daarentegen probeer ik dit niet ten koste van de leesbaarheid te laten gaan en is het juist een ontwerp dat toegankelijk moet zijn voor een breed publiek.
Kortom: erg tof dat mijn conceptomschrijving tot de verbeelding spreekt; hopelijk kan ik op deze manier iemand vinden die nieuwsgierig genoeg is om net als ik, naast een reguliere baan, 1 dag per week verder te werken aan de realisatie van het project. Stuur me een PM berichtje als dat wat is en wie weet vertel ik dan wat meer!
Heel erg bedankt! Ik hou jullie op de hoogte!
het geeft tijd iets anders weer zodat het je helpt om op genoeg slaap te krijgen en je perceptie van dagindeling subtiel te veranderen,
Moet ik in de richting van Masahiro Kikunoâs variabele-uren-horloge denken? Want ik neem aan dat je dan iets met de zonne-tijd moet doen, en die varieert van dag tot dag.
Zo. Nieuwsgierig.