Even voorstellen.... en aankoop advies welkom

Als ik kijk naar Navitimers uit 2000 word ik daar als, relatief jonge, man toch bijzonder vrolijk van. Ik zou voor de Navitimer gaan, ben zelf ook aan het kijken voor een Navitimer 41 (blauwe wijzerplaat).

Het oude logo vind ik ook mooier, op de Navitimer staat het nieuwe logo ook erg mooi vind ik.

1 like

Zoals ik voordien al schreef ik ben niet de grootste Breitling fan dus eigenlijk moet je niet te veel luisteren naar mij als je smaak naar Breitling gaat :wink:

1 like

Was ook mijn oorspronkelijke gedachte en dacht dat ik de Speedy ook al die jaren zou dragen en waarderen, maar na een jaar ben ik er klaar mee, en dan is het raar om het horloge 17 jaar lang in de kast te leggen. Nieuwe idee is dat ie er een uit de collectie uit mag zoeken als ie 18 wordt.

2 likes

Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor, jij moet vooral doen wat goed voor jou aanvoelt. Enkel ik maakte de opmerking dat een horloge kopen uit het geboortejaar van je zoon en hem dat geven na X aantal jaar is volgens mij wat anders dan hem een horloge geven op z’n 18e verjaardag. Dan zou ik liever nu geld beginnen opzij te zetten en hem laten kiezen op z’n 18e wat hij echt leuk vindt…

1 like

Wacht tot je dan vader van n 2e wordt… moet je opnieuw 1 kopen.
En voor je t weet blijf je kindjes maken omdat je weer n leuk horloge gezien hebt :wink:
Kan moeder de vrouw er weinig tegen inbrengen.

3 likes

Maarten, welkom en veel plezier op ons mooie forum. Succes met de zoektocht.

1 like

Welkom :facepunch:t5: Ik heb ook de Navitimer gehad en heb nog steeds spijt dat ik hem weg heb moeten doen. Erg mooi horloge en draagt zeer comfortabel. Succes met je keuze!

1 like

Mijn beste,

Welkom Maarten, in die enthousiaste kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, mooi idee en benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Zou iig kijken naar een veelzijdig horloge, dat je onder veel omstandigheden zou kunnen dragen. :+1:

Dank voor je uitgebreide reactie. En ja wellicht allemaal slimmere investeringen en keuzes maar ik vind de navitimer veel mooier. En stalen band is niet mn ding. Ik heb wel besloten om het horloge niet dagelijks te dragen. Ik kom veel op bouwplaatsen en dan is het risico op stoten / beschadigingen groter. Rolex wordt het sowieso niet vanwege de naam. De Omega is wel een mooie eerlijk is eerlijk.

1 like

Thnx Eddio ik ga voor de navitimer! Geen twijfel meer mede door deze reacties.

1 like

De Omega op staal kopen (band wegleggen als je thuis komt heeft je zoon later letterlijk een ongedragen stalen band indien hij die wilt) en dragen op leer…

Maar als jij die liever ziet en zult dragen is dat natuurlijk de beste keuze die je kunt maken…

Ik vind Rolex niks vanwege de naam. De nieuwe breitling hebben niet die vleugel logos. Mijn zoon heet Arnout = Macht van een adelaar. En dus vind ik die vleugels wel erg mooi.

Nog een Breitling fan :grin: Draag je hem veel? Welke specs? Hoelang heb je hem in bezit?

1 like

Ik laat het zeker weten. Erg blij met alle reacties. Dagelijks dragen is in mijn geval niet handig. Dus wellicht later nog een leuk horloge voor erbij. Maar voorlopig eist deze mn volledige budget op :sweat_smile:

2 likes

Het is inderdaad ook gewoon een verkapt excuus om een mooi horloge te kopen. Want zonder deze reden verklaarde vrouwlief me voor gek. Nu vind ze het logisch dat het een goed en mooi horloge moet zijn. Niet verder vertellen :wink:

1 like

Ik ben absoluut Breitling fan. Ik heb veel horloges gehad waaronder Rolex en Blancpain maar eindig toch altijd weer bij de B. Ik heb op dit moment de Breitlight Skyracer omdat een horloge wou waar ik geen omkijken naar heb. De Navitimer is echt heel mooi, kreeg er altijd veel complimenten over. Ben benieuwd naar je aanschaf!

4 likes

Ik heb de tip kijk even 18 jaar terug ter harte genomen. (Goeie tip) en inderdaad ook die navitimers vind ik nog erg mooi! Dat kan ik van heel veel andere horloges niet zeggen. :blush:

Die had ik dan kado gedaan aan mijn vriendin! Dus jammer dat het geen meisje is had ik punten kunnen scoren :wink:

1 like