Zijn gelukkig genoeg leuke horloges om uit te kiezen om te gebruiken als dagelijks horloge (beater). Gewoon er lekker de tijd voor nemen, de zoektocht maakt het, voor mij, altijd het leukst.
Denk dat de gemiddelde 18-jarige dit toch echt een ontzettend saai horloge zal vinden en lekker voor de navi zal gaan
Beste Maarten, welkom op HF.
Hier mijn tip om geld te besparen: ik bied mij aan als adoptiezoon. Aangezien ik nu 59 ben, spaar je direct de kosten van mijn opvoeding, opleiding, kost en inwoning, alsmede spijs en drank uit. Al met al enkele tonnen.
Vervolgens ben ik tevreden met een GS met quartz caliber, dat naar mijn idee ruim onder de 5k blijft.
Tip: erg leuk onder mijn kerstboom.
Na de a van Arnout komt toch mooi de b van Breitling. Da’s ook mooi. Dan kun je er altijd een paar Cartier manchetknopen bij doen om het abctje te maken.
Wil je aan het eind van de noeste arbeid van het opvoeden echt een gemiddelde tiener overhouden?
Kom op, dat ambitieniveau kan rustig een tandje omhoog.
Super keuze… en ik ben jaloers
Ik heb hetzelfde gedaan… een nieuwe speedmaster pro uit 2017 voor m’n zoon uit 2017. Niet als hij 18 wordt maar als ik denk dat het gewaardeerd wordt en op een mooi moment.
Maar ik zou echt kopen wat jij nu mooi vindt als je zelf gaat dragen en hopen dat je zoon uberhaupt tegen die tijd interesse heeft.
Ik ben ook bang voor het moment dat hij zegt; handgewonden? Plastic glas met kras? Ik heb liever een iWatch 23…
Maar tot die tijd leef ik met een romantisch idee…
Die kans zit er dik in Dennis. Ik blijf gewoon lekker in de waan dat hij het gaat waarderen. En totdat ik uit die droom geholen wordt lopen we met een mooi klokje rond
Welkom!
Dat denk ik ook en volgens mij wordt bij een groot deel van de ‘jongere’ generatie de tijd louter op de telefoon afgelezen.
Korte update! 2 weken verder! Vorige week op marktplaats een mooie navitimer gespot. Nieuwstaat maar zonder bouwjaar. Toch maar even vragen aan de adverteerder. Blijkt een horloge uit 2011 te zijn. (Klopt ook beter met de vraagprijs🤣) Maar hij zag er echt uit als nieuw… Als mn zoon uit 2011 was ik een stuk goedkoper uit geweest… zucht.
Het contact via mp verloopt prettig en soepel. Koen van Paul van Zeeland geeft aan ook wel een nieuwe te kunnen leveren. Van het een komt het ander en gisteren maar eens een ritje naar het oosten gemaakt met vrouw en kind. Toch eens even kijken hoe die navitimer om de pols er nou eigenlijk uit ziet. In 1 woord WAUW!
Aankomende week eens kijken of ik er uit kan komen met Koen voor een nieuwe! Als hij binnen is uiteraard NA topic!
Om verder een lang verhaal kort te houden; foto’s! Excuus voor de vetvlek op het glas en lage kwaliteit…
In eerste instantie na het lezen van alle topics op hf, meerdere waarschuwingen van jullie en andere websites die er zijn over dit onderwerp was ik er heilig van overtuigd dat alles rond of boven de 43mm aka satellietschotel niet gaat passen om mijn niet al te grote pols!
Nou, die zorg ben ik kwijt!
Ik heb mijn beide dochters op hun 18e verjaardag voorgesteld een mooi horloge cadeau te doen. De oudste vond dat een leuk idee, en draagt hem nog steeds dagelijks. De jongste zei “een horloge!???” en gebruikt inderdaad alleen haar telefoon

De jongste zei “een horloge!???” en gebruikt inderdaad alleen haar telefoon
Ik hoop dat die van mij daar over 18 jaar ook zo over denkt
Staat inderdaad prima! Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Bedankt! Deze is niet van mij. Maar gaat er komen!
Ik zeg doen!