Even voorstellen en advies gevraagd met specifieke eisen

3 likes

1 like

Het is al een oude post van Januari, en ik zocht wat andere vinden van Bouwman.

Leuk om een post te lezen van iemand wiens horloge smaak de mijne zeer benaderd.
Ook ik hou niet van die oversized klokken waar je amper de wijzers op kan zien door al die adventure en sport drukte. Liever leer, nato, en rubber banden, dan arm haartjes uittrekkend metaal.

Mijn automaat van Tissot heb ik namelijk bij Bouwman gekocht.
Mijn tip is daarom: Vraag bij Bouwman van te voren de levertijd aan, want horloges lijken op dit moment niet aan te slepen.
Ik heb erg lang moeten wachten, maar het Tissot horloge bevalt mij erg goed.

Bedankt T8T, maar ik heb dus al een tijdje bovenstaand horloge, wat ik bijna dagelijks draag.

Hoi Luckybird.
De Tissot Visodate is een mooi tijdsloos automatisch horloge.

Ik zou mijn Tissot ergens rond 14 januari krijgen, maar het horloge was uitverkocht. Ik heb letterlijk moeten wachten op de productie die voldoende gevraagde horloges kon maken. Op dit moment zijn bepaalde Tissot everytimes uitverkocht, en moeten worden bij geproduceerd.
Het fijne ervan is dat het echt een vers horloge is, en geen verstoft exemplaar die meer dan een jaar in een magazijn ligd.

Mijn wens was om een automatisch horloge te bezitten. Heerlijk die tandwielen. Een handopwind horloge is mijn volgende, en tot slot wil ik een automaat die chronometer gecertificeert is.
Zo’n skelet horloge vind ik wel gaaf.