Welkom Richard ,tja probeer ze eens te passen en veel youtube reviews kijken.
Welkom hier! Ik zou voor de JLC gaan: een net iets uniekere keus naar mijn mening.
Welkom hier.
Niet twijfelen, DJ kopen en koesteren!
Er zijn forumleden die nu voor de 8e keer op zoek zijn naar een blauwe DJ
Iemand anders gaat hem nu vast wel taggen
Welkom
Welkom
Beide goed is persoonlijke voorkeur JLC is beter verkrijgbaar en goedkoper
Ook super gaaf👍
Als je de DJ in blauw nieuw tegen retail kan krijgen……DJ nemen.
Die behouden zeker in waarde en kan met weinig verlies later worden verkocht.
Is de DJ41 tegen een premium te koop…dan maar voor de polaris. Vind ik ook mooi.
Derde optie is wachten tot je een blauwe DJ tegen komt tegen retailing het wild. Meestal lukt dat nog wel.
Het lijkt me èn heel veel leuker èn verstandiger iets te kopen wat je mooi vindt en elke keer als je hem om je polst slingert denkt “oeh wow! Wat mooi!” Dan een horloge te kopen waar je niet op afschrijft.
A. Afschrijven doe je pas op het moment dat je een horloge verkoopt, en daar kom je bijniets dat je echt mooi vindt niet aan toe.
B. Koop altijd horloges met geld dat je kunt missen dan maakt afschrijving niks uit.
Mijn keus zou de JLC zijn! Supermooi horloge, schitterend uurwerk, topafwerking, stijlvolle uitstraling, geen miljoen of wat van in omloop.
Welkom en succes met de keuze. Volgens mij kun je niet fout doen. Zijn beide mooi . Ik ben zelf nogal blij met deze
Exactemundo. Beste tip tot nu toe!
Welkom.
Welkom!
De Polaris without any doubt!!
Welkom Richard op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een waar dilemma, kiezen tussen die twee knallers!
Ik zou hetzelfde probleem hebben, als ik die keuze zou kunnen maken.
Om die reden kan ik jou geen advies geven.
Veel succes en wijsheid in de te maken keuze!
Laat me je nog een duwtje geven: wil je hier echt de miljardste DJ eigenaar zijn, compleet met Jubilee? Ik zou ten allen tijde voor de JLC gaan, al is het maar om geen cliché te zijn.
En ik geloof dat ik ergens las dat de driehander maar 11mm dik was. Altijd fijn. Zelf zou ik de 41mm no date in het zwart pakken op leer, maar het zijn mooie horloges.
Welkom
Welkom en succes met de keuze!