Even voorstellen en Seiko advies

Hallo ik ben nieuw op het forum.
Mijn naam is Leon, ik ben sinds enige tijd erg fan geworden van Seiko en heb er nu 3 waar ik erg blij mee ben.
En ik denk ook niet dat het er bij blijft.:grin: ik begon met een model van de site Catawiki, als ik het goed heb is de naam bleu monster gold tone… mocht ik dat fout hebben hoor ik het graag.
mijn tweede model is een Seiko Guzzimaze nummer 1000 van 1500 en sinds deze week heb ik hem aangevuld met een Seiko Dr Namjai nummer 133 van 1000.
Op naar de volgende!

30 likes

Welkom op het forum, Leon

Thanks meneer de Hertog

Welkom!

Heb je ook hulp nodig? Je titel doet vermoeden van wel.

1 like

Hi Leon, welkom! Hulp nodig?

1 like

Welkom…:+1:

Hartelijk welkom!

Sorry had niet gezien dat het bij help stond mijn excuses hiervoor
Maar ik sta altijd open voor advies voor mijn volgende aankoop van een limited edition van seiko

Heb de titel voor je aangepast!

2 likes

Is de Dr Namjai echt zo speciaal als ik denk? En wat is de waarde van het horloge?

Topper bedankt :+1:t2:

Welkom Leon!

De Seiko Ginza natuurlijk!

9 likes

Mijn beste,

Leon, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi klokje net even wat over gelezen erg leuk de geschiedenis die het heeft (de wijk waar het begon)…maar Timo kan jij mij ook iets vertellen over de Dr Namjai die ik heb kunnen aanschaffen nieuw in doos met ovp en certificering ik wil weten of ik niet teveel heb betaald :grin::joy:

Welkom

Welkom op ons mooie forum! En mooie partij Seikos, voor velen van ons een merk dat in de collectie zit of zelfs dagelijks om de pols! Vintage, gloednieuw, gemod of origineel, je vindt ze hier in alle soorten en maten.

2 likes

Welkom bij de club Leon.

Welkom Leon.
Ik heb de nodige Seiko’s (gehad), waaronder ook een enkele Seiko 5.

De linkse en de rechtse limited’s zijn mogelijk wel verzamelobjecten in Japan en contreien. Hier zie ik ze niet zoveel voorbij komen.

Wel een tip: als je iets op Catawiki ofzo tegenkomt, kun je beter eerst hier eens peilen of er niet teveel voor wordt gevraagd. En dan nog is het maar de vraag of het een dergelijk bedrag waard is.
Hierboven is de Ginza al genoemd. Die staan voor hele forse bedragen op verschillende fora. Er zullen best liefhebbers zijn die dat ervoor uit zullen geven. Maar ik zeker niet.
Het is vooral van belang wat jij ervoor over zou hebben om een bepaald model te kopen.

Veel plezier met deze hobby!

1 like

Welkom!

Welkom Leon, al en mooie verzameling zo. Seiko heeft een hoop limited editions dus succes.