Even voorstellen en zoektocht naar eerste automaat

Welkom Hans emot-tiphat

Wellom !

Van harte welkom hier!
Een tip die ik je wil meegeven: luister niet naar degenen die zeggen dat een horloge te groot is, of te klein, of niet past bij een overhemd, of juist weer niet bij een trui…. Allemaal bullshit, dit is gewoon een kwestie van smaak. En smaken verschillen nou eenmaal. Deze personen proberen alleen maar hun eigen mening op te dringen. Je gaat vanzelf je eigen stijl ontwikkelen door veel plaatjes te kijken hier.
Daarom nog een tip: pas als een horloge maanden lang in je hoofd blijft zitten weet je (bijna) zeker dat je geen spijt zult krijgen. Dit voorkomt impulsaankopen.
Veel plezier met je komende horlogeavontuur.

4 likes

Welkom

Welkom! En lekker snuffelen. :muscle:t3:

Is ook. Gelukkig is er hier in het blauw eentje te koop, dus doe er je voordeel mee :muscle:

Is gereserveerd?

Is dat een vraag of een mededeling?

Haha, ja te kort antwoord.
Die in het blauw van HF staat op gereserveerd. Vroeg me af of TS dat gedaan heeft.
Via blauwzoeken bij Q-watches staat er ook nog 1.

1 like

Na de reactie van @Knoopje413 eens in Roermond wezen kijken. Super ontvangen en geholpen. Het was erg rustig dus ik had alle tijd veel te passen en te vergelijken. De dame in de winkel was niet te verlegen om haar eigen mening te geven wat er prettig was. Uiteindelijk besloten dat 42mm net iets te groot is en de LLD dus niet het horloge is voor mij.

Op aanraden daarna een aantal Hamiltons gepast en spontaan verliefd geworden. Direct de trekker overgehaald voor een Khaki aviation pilot 39mm met zwarte wijzerplaat en bruin ledere band. Riep exact hetzelfde gevoel op als de LLD maar zit (al zeg ik het zelf) als gegoten. Direct een mesh band besteld omdat ik dat wel mooier vind staan.

7 likes

Leuk om te horen, gefeliciteerd! Fotos natuurlijk van harte welkom :grin:

8 likes

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom!

Lekker bezig!

Gefeliciteerd met je prachtige Hamilton :raised_hands:

1 like

Mooi, goed gedaan met bezoek aan outlet en veel passen. Hamilton ziet er top uit!

1 like

Welkom Hans en een mooie aanwinst gelijk.
Ziet er keurig uit.
Draag hem in goede gezondheid!!!

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom naamgenoot!

1 like