Welkom
Welkom hier bij HF !
Past nog wel een duiker bij.
Welkom
Welkom op dit gezellige forum!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure.
Orologio Signaturis Temporis
Welkom ga eens buurten in het Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX - 1733 van Omega_73 topic en stel daar al je vragen
Welkom op het forum Jo. Je laat zien dat je ook met een beperkt budget interessante en leuke horloges kan verzamelen,
Welkom, Jo! Je kunt overwegen om eerst iets te kopen dat bespottelijk mooi is en daar je budget op stuk gooien. Dat voorkomt dat je eerst ‘klein grut’ koopt. Maar ja, als dat nu horloges zijn wat je heel erg blij van wordt, waarom zou je dan niet…? Kies voor wat bij jou past, wat jij de moeite waard vindt en weeg die optie(s) af tegen de andere. Benieuwd wat dan boven komt drijven. Hoop niet 70% van blauwe hoekje
Welkom mede belgiestanner .
Leuke horloge’s
Welkom Jo
Welkom…
Bedankt allen!
Dat staat volgend jaar op de planning maar ik heb bescheiden 17cm polsjes wat de keuze niet eenvoudiger maakt.
Dat ga ik zeker en vast eens doen!
Ik doe mijn best! Helaas zijn die impuls aankopen zo verslavend
Welkom bij je nieuwe verslaving, mooie collectie heb je al
Welkom! Heel veel leesplezier!
Welkom! Succes met het verder opbouwen van je collectie. Goed begin in ieder geval!
En ‘everybody is going down in the end’. Op een gegeven moment heb je er gewoon te veel. dan ga sorteren, langzaam het aantal terugbrengen en wordt je veel selectiever. En wordt het echt niet zo dat je minder uitgeeft, maar wel minder vaak en per keer veel meer…
Welkom bij de club Jo.
Veel verzamel en leesplezier gewenst.
Fijn dat je ook een Bulova liefhebber bent.
Welkom Jo!
Welkom!
Verstandig om te blijven relativeren. Voor je het weet hang je hier lang rond en vind je horloges van duizende euro’s normaal. Kijk zelf of je horloges het echt waard vindt. Hoe belangrijk is een uurwerk voor jou of bepaalde afwerking? Wat zoek je echt in een horloge? Laat je niet gek maken!
langs deze kant ook van harte welkom
Welkom bij de club
Baltic maakt fijne horloges tegen een nette prijs, ook heb ik goede ervaring met de service.