Even voorstellen + evading the rabbit hole

Welkom bij de club :+1:
Baltic maakt fijne horloges tegen een nette prijs, ook heb ik goede ervaring met de service.

1 like

Jo, welkom op HF!

1 like

Nogmaals bedankt allen!

Daar was ik al bang voor!

Yes, het retro modelletje en dan die praktisch sweeping seconde wijzer zijn wel erg vet. En in elke collectie hoort wel een quartz thuis.

Dat laat mijn spaarrekening niet toe :sweat_smile:

Dat stelt me toch gerust aangezien het een microbrand is en er een fratello artikeltje was dat je met microbrands een beetje moet uitkijken.

1 like

Welkom, Jo en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom op HF Jo en veel plezier hier gewenst! Die Poljot met 18 juwelen is prachtig👍🏻

1 like

Omer :+1:
Welkom landgenoot!

1 like

Bedankt!

Is inderdaad een topper en bedankt!

1 like

Welkom op HF Jo. Mooie wishlist :ok_hand:

1 like

Welkom landgenoot

1 like

Van harte welkom Jo :beers:

IMG_1947

Enne, lekker ontdekken, kopen en genieten!

1 like

Welkom Jo!
Leuke horloges al!

1 like

Welkom Jo ,lekker bezig zag ik in je introductie . :ok_hand: succes met de verdere ontwikkeling van je collectie :smile:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom hier! Dat zijn drie leuke horloges. Je hebt de rabbit hole al gevonden, dus wens ik je veel wijsheid toe bij het hanteren van dit probleem.

De Hermétique heeft mijn aandacht ook, eerlijk gezegd, ofschoon ik geen horloges meer wil kopen. :joy::joy::joy:

1 like

Welkom!

En dat vraag je ons?
Beste antwoord lijkt me: Account opzeggen en hier nooit meer terugkkomen :wink:

1 like

Welkom Jo, leuke verzameling heb je daar!

1 like

Welkom Jo op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Tja, goede vraag die je daar stelt…
In mijn geval is het eerst in kwantiteit gegaan, met inderdaad een beperkt gesteld budget per aankoop. Totdat het moment komt dat je beseft dat de vele aankopen bij elkaar opgeteld ook een ruimer budget vertegenwoordigen waar een ander horloge in het duurdere segment voor te kopen was. Dat gecombineerd met de onrust die de inmiddels uitgebreide collectie geeft, maakt dat je de prioriteiten anders gaat stellen en toch het budget voor de volgende aankoop omhoog schroeft.

…het vervelende is, dat het binnen ieder budget weer een herhaling (b)lijkt te zijn en dus een cyclus is.
Want met welk budget je ook koopt, er is altijd een stap hoger mogelijk…

Uiteindelijk zijn het jouw eigen beslissingen en zul jij jouw eigen reis afleggen, waar jij ook eigen conclusies uit gaat trekken.

Een mooie tijd hier toegewenst!

2 likes

Yo Jo!

1 like

Ha Jo, welkom hier en gewoon lekker genieten van de hobby. Waar die uitkomt weet je niet, maar dat is deel van de lol. Ik heb een aantal niet noemenswaardige horloges gehad en op een gegeven moment begonnen met een verzameling van 1 merk, terwijl ik al wel wist dat ik een Omega wilde. De Speedmaster is er nu een jaar of 5 en daarmee ook wel rust.

Gaat er nog eens wat anders komen? Zeker, maar ben hier vooral om daar inspiratie voor op te doen bij mede-lotgenoten.

1 like

Van harte welkom Jo, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:slightly_smiling_face:

1 like