Even voorstellen + evading the rabbit hole

Welkom hier!
Je hebt leuke horloges op je wishlist staan.
Ben benieuwd wat de volgende aanwinst gaat zijn, die je hier gaat showen.

1 like

Nogmaals bedankt iedereen voor de fijne verwelkoming!

Als ik nu wat jonger was kon ik het nog wijden aan jong en onbezonnen :sweat_smile:

Waar moet ik dan mijn dagelijkse dosis ongezouten meningen halen? :wink:

@Dave76 Het eeuwige op je honger blijven zitten dan? Je denkt dat horloge als ik die heb dan is mijn collectie compleet. Dan heb je die en ben je na een jaartje van “oeh als ik die heb…”.

@Lleto Jij hebt toch voldoening gevonden met je grail?

Eerst mijn spaarboekje weer vullen en er voor zorgen dat mijn vriendin er de brui aan geeft om me weer op mijn vingers te tikken als ik weer iets in mijn gedachten heb. :wink:

2 likes

Ach voldoening … wat heet voldoening :innocent:

Ik wilde heel graag een Speedmaster. Heel lang naar gekeken toen de 321’s ook nog onder de 2000 euro waren en nooit gedaan omdat ik het teveel geld vond. Dom, dom, dom, maar op mijn 20ste huwelijksdag verraste mijn vrouw mij met een mooie Mark40 Speedmaster. Die draag ik sindsdien 90% van de tijd, afgewisseld met soms nog een Helbros Skindiver en op vakantie meestal een Garmin smartwatch (ik ga even de mond spoelen).

Is er dan niks meer te wensen? Nee hoor. Ik vind de nieuwe serie Speedmaster wel erg mooi, maar de prijs niet zo en alle marketing hype eromheen ook niet zo. Als ik nog een keer de jackpot win dan zou ik geloof ik nu eens gaan kijken naar een Ressence Type 3. Mooi en bijzonder horloge. Qua ‘gewone’ horloges zie ik niet zoveel redenen om te upgraden vanaf mijn Mark40.

1 like

Nee hoor, kopen wat je mooi vindt en later lering uit trekken.
Al doende leert men.
Komt tijd, komt raad.

1 like

Welkom

1 like

Probeer de horloges eerst irl en vooral om je pols te zien. Dan vallen mogelijk er al kandidaten af, omdat ze tegenvallen.

1 like

Welkom op HF, koop met je gevoel…dan is het altijd goed… :grinning:

1 like

Dat begrijp ik volledig!
Van zo’n ressence type 3 heb ik nog niet gehoord. maar wat een bijzonder ding!

Ressence heeft precies een versie uitgebracht als eerbetoon aan de geometrische patronen in de Arabische wereld.

Met luuuuuume.

2 likes