Ik zit sinds een maandje op dit forum, maar ik had nog niet echt de tijd genomen om mezelf voor te stellen.
Ik ben 38 jaar en ik ben werkzaam bij een IT bedrijf als engineer (vakgebied: systeembeheer windows servers / netwerken tot ongeveer 500 werkplekken). Ik ben woonachtig in Drenthe.
Nadat ik vorige maand het tijd vond om na 16 jaar een nieuwe citizen aan te schaffen, begon het een beetje te jeuken…
Ik heb inmiddels al vele uren op dit forum besteed om informatie over horloges op te slurpen.
Ik heb inmiddels een horloge box gekocht bij bol en wat horloges bij elkaar geschraapt die al in mijn bezit waren, maar waar ik nooit echt aandacht aan besteed had.
Mijn interesse ligt bij seiko en citizen. Citizen heeft mijn voorkeur omdat ik persoonlijk vind dat in de prijsklasse tot 300 euro een citizen mooier is afgewerkt dan een seiko. Wel wordt mijn volgende horloge een seiko 5 als begin voor automatic uurwerken. Wel draag ik het liefst een horloge van titanium.
Mijn droomhorloge is een Rolex Milgauss 116400GV (met blauwe wijzerplaat). Ooit komt er een moment…
Hier onder even een foto van het bescheiden begin van mijn horloge verzameling. Er mist op de foto een nog een citizen titanium horloge, maar die kan ik even niet vinden.
Hoi Gargamel, leuke collectie! En geloof me, wanneer je meer en meer tijd op dit forum gaat besteden komt ook steeds meer de drang je collectie verder uit te willen breiden.
Welkom Gargamel! Ook mijn interesse ligt voornamelijk bij de horlogemerken uit het land van de opkomende zon, en ik ben niet de enige hier. Ik denk dat je op de juiste plek bent!
Welkom Gargamel!
Veel plezier hier.
Mooie droom:de Milgauss blauw. Foei, wat is tie woest mooi.
Was ook even mijn grail, maar ik vond een Grand Seiko Spring Drive toch meer begerenswaardig. Vooral door de fabuleuze techniek en verfijning.
Welkom op het mooie forum!
Wat een leuke collectie heb je en ik ben biased omdat mijn eerste echte horloge een citizen was maar het blijven mooie klokjes.
Je grail gaat er zeker ook komen!
Wees wel gewaarschuwd want als je langer op dit forum blijft, dan heb je waarschijnlijk een grotere horlogedoos nodig🙈