Hallo, ik ben Gerard en sinds vandaag lid. Vanaf m’n jeugd al gek van horloges en had als kind, zodra ik horloge kon kijken er ook 1 om m’n pols. Daarna vele horloges gehad zowel quartz als mechanisch, maar de laatste jaren eigenlijk alleen nog maar bezig met mechanische horloges. Ook het technische deel vind ik leuk en breng de nodige tijd door op de diverse sites om te achterhalen hoe een bepaald kaliber is opgebouwd. Ik vind zowel de grote merken als ook de " micro brands" interessant. Een greep uit de verzameling bijgesloten.
Welkom Gerard.
Mooie collectie.
Veel plezier hier.
Welkom!
Welkom Gerard,
Mooie doos vol👍
Welkom hier Gerard ![]()
Fraaie collectie ![]()
Welkom. Mooie verzameling zeg.
Geniet ervan
Welkom
!
Welkom op HF, Gerard! En lekker bezig, zo te zien! ![]()
De Alpinist is de SPB121J1, met het 6R35 uurwerk. De Flieger is een Glashutte Tradition met volgens mij een miyota uurwerk erin, maar heb 'm niet open gehad…nog geen reden voor ![]()
Welkom, mooie alpinist!
Aangenaam kennis te maken Gerard. Je hebt een mooie collectie. ![]()
Welkom op het horlogeforum Gerard en veel plezier hier!!![]()
Mooie Mühle! ![]()
En welkom natuurlijk!
Dank je, dat is idd. een toppertje met de woodpecker neck regeling. Alleen jammer dat de meeste modellen van Muhle een nogal grote diameter hebben…wat ik om mijn pols meestal niet zo geslaagd vind. Met deze Panova gaat dat voor mij nog net.
Welkom Gerard,veel plezier hier.
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis ![]()
Welkom ![]()
Welkom!
welkom op dit mooie Forum ![]()