Even voorstellen: GoldRush

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom op HF. Jij gaat voor goud :smile:
Mooie collectie :+1:t2:

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier !!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom!

1 like

Dank voor de vriendelijke berichten!

@TomTM @Mr.Salsa Het verhaal en de emotionele waarde van een horloge is voor mij en waarschijnlijk jullie veel belangrijker dan de intrinsieke waarde of het merknaampje. Dank voor jullie bericht! :slightly_smiling_face:

@HouwelD Bedankt! Wie weet wat de toekomst brengt, maar ik durf te voorspellen dat het goud(kleurig) wordt :wink:

@Wristshot_quest Haha dat is mooi! Niets beter dan een paar goed gepoetste schoenen, al helemaal met een bijpassend horloge erboven :grin:

3 likes

Logisch! Een goed gesoigneerde heer hoort een stijlvol horloge te dragen! Chique collectie heb je al. Welkom op dit leuke liefhebbers forum.

1 like

Welkom op dit forum GoldRush.
Prachtige collectie heb je.

1 like

Van harte welkom @GoldRush :+1:

image

2 likes

welkom-home

1 like

Welkom, mooi collectie heeft u!

1 like

Hartelijk welkom hier. Erg fraaie collectie zal. Bijzonder de horloge met een emotionele herinnering.

Veel draag, lees en kijkplezier gewenst!

1 like

Inderdaad heb je een indrukwekkende verzameling horloges. Welkom op het horloge forum en veel plezier :+1:

1 like

Welkom bij de club!

1 like

Van harte welkom! Prachtige horloges :+1:

1 like

Welkom

1 like

Zo is het! Het voegt tevens een extra dimensie toe aan het samenstellen van een outfit. Ik betrap mezelf erop dat ik tegenwoordig eerst kies welk horloge ik wil dragen, daarna bepaal ik pas wat ik daarbij aan doe!

1 like