Dank allemaal voor het warme welkom!
De hierboven een aantal keer genoemde merken zijn inderdaad de merken die ik hier op het forum al wat vaker voorbij zie komen. Dat zijn merken die verschillende modellen hebben die toch echt wel redelijk binnen het budget kunnen vallen.
Ik zal de komende dagen eens goed nadenken en een topic openen voor wat adviezen en ideeën van jullie, goed idee!
Hommages spreken mij zelf ook niet zo aan, dus dat zal ook niet zo snel gebeuren denk ik.
Er schijnt weleens gedacht te worden dat je identiteit hier te makkelijk openbaren niet een heel goed idee is. Ik houd het erop dat je geregistreerd hebt met een pseudoniem. Zo niet, misschien handig om het toch even aan te passen. Verder welkom, uiteraard
Ook de horloges die je al hebt gewoon dragen. Dat is onderdeel van de pret. Je huidige collectie oogt klassiek, neig je niet meteen naar vintage? Zo ja: wat houdt je tegen? Hier op Hf kun je altijd om advies vragen. Dat helpt om een mooi horloge wel/niet te kopen. Kopen zelf is niet zo moeilijk, de tijd nemen wel.
In tegenstelling tot hierboven heb ik hele goede Vinted en Marktplaats ervaringen. En ben ik minder happy met eBay, maar dat ligt niet aan de verkopers. Tot nu toe heb ik erg fijn gewinkeld in ons eigen blauwe gedeelte. Het is een leuke community, dus voel je vrij om lekker wristshots te delen, vragen te stellen en vergeet ook niet om mee te doen met de foto challenge!
Welkom Joop. Veel kijk-, en leesplezier op dit mooie forum. Er komt hier heel veel moois voorbij in elke prijsklasse. Je zult dan ook ongetwijfeld veel inspiratie opdoen voor de aanschaf van je eerste “echte” horloge. Succes!
Welkom Joop, en succes met je komende aankoop. Is misschien een lastige keuze, maar waarschijnlijk niet je enige aankoop dus pin je niet teveel vast. Mooi collectie ook en staat niet verkeerd in zo’n kistje. Moet ook maar zo’n kistje gaan aanschaffen
Ik heb het nu tweemaal geprobeerd. De tweede maal weliswaar iets beter dan de eerste, maar mijn twijfel blijft. Het presenteert en draagt anders en de vraag (voor mij) is of dat wel is hoe ik mezelf zie. Kennelijk niet echt, hoewel er in de spiegel niet per se iets op af te dingen valt. Ik geniet duidelijk zelf meer van gekledere stijlen, totaan een redelijk geklede/subtiele field.