Welkom op HF!
Van harte welkom op het forum.
Welkom op HF!
Welkom.
En nooit jezelf verontschuldigen voor wat je je wel of niet kunt veroorloven. Dat is voor iedereen anders.
Het gaat erom wat jij mooi vind. En niemand anders.
Welkom, twee prachtige hobby’s, of drie?
Horloges, muziek en hifi.
Leuke intro, kind of blue…
Off topic maar deze is ook top:
Welkom op het forum!
Welkom!
Welkom hier
Welkom en veel plezier met je FC!
Kijk, dat is fraai spul! Zelf ooit uitgebreid naar geluisterd bij Audioselectief in Sneek, terwijl er een nieuw element in mijn Micro Seiki gemonteerd werd.
Woah – dat is nog eens een klatser van een set-up zeg! Daar krijgt mijn Argon platenspeler een kwispelend anti-skate gewichtje van en mijn Zensor 1’s springende pootjes . Als je dit door gaat zetten in horloges dan kunnen we nog gaan smullen. Al is brood op de plank ook wel handig
.
Onmiskenbaar dat je er veel plezier uit haalt, leuk om te lezen – en ook wat van geleerd te hebben – dank!
Welkom en laat ik het simpel zeggen, de lol en het genot van een horloge staat los van de aankoopwaarde. Heel veel plezier ermee!!! Oh en we houden hier van plaatjes, ook wij kwijlen graag dus kom maar op met die fotos.
Naast het gezin zal mijn muziek liefhebberij altijd bovenaan staan. Dat staat het al zo lang ik me kan herinneren. Betekend niet dat het een het ander uitsluit ;-).
mooie tijd hier
Welkom op het forum Jurriën!
Prachtplaat!
Dank! Ik ben ook zeer blij met mijn set-up.
Ach, ook daar kan je geweldige muziek mee luisteren.