Ik had 'm gezien, en ik heb de plaat beluisterd, maar, en ik durf dit bijna niet toe te geven, ik heb iets tegen de tenoor-saxofoon. Marimba’s, Guzheng’s, piano’s, gitaren, flugelhorns, trompetten en trombones allemaal prima, maar ik skip de meeste saxofonisten.
Ook daar glijden we een beetje uit mekaar. Charles Mingus said it best when he said “…if the free-form guys could play the same tune twice, then I would say they were playing something…”. Dat wil zeggen, vlak voor hij zelf aan de free jazz ging. Ik zit meer in de bebop-, hard bop-, swing- en manouche-pap te roeren.
Waarschijnlijk kunnen we mekaar ontmoeten rond Bitches Brew, als dat je niet te nieuw is.
Aha, SweetLake City. Duidelijk. Ik kom er wel eens, heb er wat kennissen wonen. Maar sinds Van Koningsbruggen uit het Stadshart is vertrokken, heb ik er ook minder te zoeken
Ik ben ook maar import, hoor. Kom van origine uit Haarlem, maar mijn vrouw komt hier vandaan. Een huis kopen als starter was in Zoetermeer een stuk makkelijker dan in Haarlem e.o. Ach, het is geen geweldige stad, maar het is echt alleszins prima wonen. Een typische slaapstad.
Een vriend van me is er net heen verhuisd, en het bevalt hem prima. Al moet ik zeggen, na z’n vechtscheiding had ieder dorp op aarde waar hij rustig kon zitten 'm prima bevallen. Die enorme aziatische supermarkt die er een kwartiertje vandaan ligt is al bijna genoeg om het een goeie plek te vinden.
Yup.
Hahaha… zo zie je maar weer: er zijn altijd platen te vinden waar alle loopgraven zich in kunnen vinden.
Van harte welkom en een prachtig horloge.
Ja, er komt hier een hele hoop moois voorbij, maar laat je niet gek maken en blijf vooral zelf bepalen wat mooi is.
Persoonlijk kijk ik altijd naar horloges van onder de €500,-. Vind ik meer dan zat en in die categorie is dan ook heel veel moois te verkrijgen. Maar goed, restwaarde is ook niet iets waar ik naar kijk. Koop ze namelijk niet om weer te verkopen.
Je lijkt een goede smaak en passie te hebben, dus bent je hier op de juiste plaats. Ik ben benieuwd hoe je prioriteiten zich in de toekomst zullen ontwikkelen.