Welkom welkom!
Welke andere merken kijk je naar in je gewenste segment?
Welkom welkom!
Welke andere merken kijk je naar in je gewenste segment?
Welkom Dennis! Mooie collectie zeg!
Van harte welkom Dennis
Prachtige foto van jouw collectie!
Mooie Collectie Dennis. Welkom
Welkom, moet mijzelf ook nog voorstellen.
De nieuwe seiko speedtimer Datsun zal mooi passen in je collectie line-up!
That escalated quickly! Hele mooie collectie al, voor een jaartje bezig te zijn.
Zeker ook al enkele hele mooie, voor je te beperken tot het “lagere” segment!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom. Mooie verzameling. Best wel bescheiden, toch?
Die heb ik ooit via Vinted aangeschaft. Ik probeerde eerst een juwelier zo ver te krijgen, maar die wilde niet (“mag niet”). Daarnas heb ik een berichtje naar Seiko in Schiedam gestuurd… die wilden ook niet. Uiteindelijk kreeg ik hier het advies om eens op Vinted te kijken. Prima standaardjes (van Seiko, echter heb ik het logo verwijderd met een app), alleen is de beugel zelf van staal met een laag rubber er omheen. Ze zijn gemaakt om te gebruiken met nieuwe horloges die nog niet op maat gemaakt zijn, want dan is hij veel te strak! Ik heb de uiteinden naar binnen gebogen om ze “passend” te maken.
Welkom Dennis
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik momenteel niets op het wenslijstje heb staan, behalve dan wellicht nog een Seiko die in aantocht is. Ik weet niet wat het is, maar ik heb een zwak voor Seiko.
Er zijn natuurlijk bergen enorm mooie merken van goedkoop tot ultra kostbaar.
Ik kijk een beetje naar die nieuwe SPB513J1 uit die serie. Maar ik heb wel besloten dat ik wacht tot er een leuke aanbieding voorbij komt fietsen… (en ik moet hem echt eerst in real life zien).
Nou ja, als ik al het mega merken geweld hier voorbij zie komen…
Iedereen bedankt trouwens voor de positieve worden over de foto en de collectie.
Erg mooie collectie
en de foto mag er ook zijn
Ik doelde op het aantal. Na 1,5 jaar had je er al veel meer kunnen hebben, als beginnend horlogeverslaafde
Goed punt… ik heb gefaald. Vergeef me.
Toch nog een welkom! Mooie collectie
Welkom Dennis! Gave foto van de collectie