Welkom hier Dennis
Je fraaie collectie heb je mooi vastgelegd
Welkom hier Dennis
Je fraaie collectie heb je mooi vastgelegd
Welkom op HF, Dennis! Enne, lekker bezig! Gave foto, trouwens!
Welkom bij de club Dennis
Het zij je vergeven, je bent tenslotte Hagenees.
Dat zei ik ook ooit. Enfin, zes Grand Seiko’s, een Cartier, een JLC en nog een aantal horloges van boven de 2000 - 3000 Euro verder kan ik je alleen de tip geven om hier zo snel mogelijk uit te loggen, op te houden met het kijken naar horloge-media, en iets goedkopers op te snorren. Audio appratuur bijvoo… oh. Wacht.
Ah. Je bent al aan scope creep aan het doen. Ik zie een SPB en King Seiko die al klimmers vertegenwoordigen. Te laat.
Goeie foto, dat wel.
Welkom.
Welkom Dennis!
Mooie collectie heb je al
Lekker bezig!
Mooie line up, en welkom op het forum.
Welkom!!!
Welkom Dennis. Prachtige collectie. Veel plezier hier.
Welkom op het forum Dennis, mooie collectie
Welkom hier bij HF !
Welkom!!
Hahaha!! Leuke reactie, waarvoor dank.
Hagenees of Hagenaar?
Begrijp ik uit jouw reactie dat je uit dezelfde hoek komt varen?
Goed advies, maar het uitloggen staat al greyed-out zie ik. Ik ben bang dat mijn enige redmiddel mijn medicijnen zijn.
Audio apparatuur? Wat weet jij wat ik niet weet??
Er zitten meerdere SPB’s in de foto, maar ik vermoed dat jij specifiek de diver bedoeld?
In deze foto missen nog twee Venezianico’s, een heel oud beestje met de naam Lincoln en een tweede King Seiko… Het is dus niet helemaal stil geweest sinds half maart.
Voor de mooie foto’s zijn er hier best een paar inspirationele leden te vinden, waaronder uzelf beste man!
Dank u mede Seiko liefhebber (als ik me niet vergis…)
Mooie intro, smaakvolle keuze, mooie foto.
Bij mij begon het met een Seiko van 120 euro ergens in 2008. Duur hoeft niet, maar komt er vaak toch.
Welkom !
Welkom! Hartstikke leuke collectie hoor!
Ik was er al bang voor inderdaad. Ik zal mijn overwaarde maar eens gaan raadplegen.
Ik zit te denken dat ik twee van mijn horloges vanuit lot(forum)genoten heb weten te ontvangen…
De Watermel0n en de Venezianico van afgelopen week.
Wat een gave line-up! Welkom bij de club namens alle vrachtwagenchauffeurs
Hahaha!! Scherpe comeback!