Even voorstellen, MichelAngelo

Back to the roots: Oris?

Welkom hier ! En Longines zou een optie zijn

Welkom hier!

Welkom

Toevallig zit ik te kijken naar de Maurice Lacroix Pontos S (referentie PT 6248) duikers van de afgelopen ±15 jaar als alternatief voor iets anders. Ik moet zeggen dat stoer + netjes dit model goed samenvat.

Een oudere versie

Nieuw, op voorraad in R’dam:

Welkom, veel plezier hier, en geniet van je zoektocht!

Welkom!

Casio met rekenmachine een idee?

Zonder gekheid; de recent uitgebrachte Oris Big Crown Pointer Date Bullseye?

1 like

Altijd een goed plan volgens HF :smile:
Welkom bij de club!

@Stinky (en alle anderen die natuurlijk mogen meekijken;)

1 like

Wow. Ik ken ze niet. Mooi hoor! Goed bewaren.

Welkom en veel leesplezier op dit mooie forum!

Bedankt allen voor het welkom en de tips.

Zo nu en dan aan het kijken in het blauw hier en het is grappig hoe je soms toch van mening verandert. Ik wilde wat rustigs en had een bepaalde prijs in gedachte. Ik merk echter dat het lastig is om de knoop door te hakken… ook met mijn aangegeven budget. Of het merk doet me niet zoveel of de klok doet me twijfelen.

Of het nu 4500EUR of 1500EUR is, voor beide bedragen wil je iets waar je achter staat. Diep in mijn hart ben ik aangetrokken tot Omega. Tegelijkertijd wil ik weer niet een klok waar iedereen mee loopt. Zo’n tik heb ik ook met auto’s. Met alles eigenlijk.

Nu kom ik een Omega Seamaster 300M Limited 'America Cup’ tegen, maar twijfel of ik een logo op mijn horloge wil. De witgouden bezel trekt me dan echter wel weer aan. Toch apart.

Anderzijds een Seamaster 300M of een Tudor BB58 zijn ook wel mooi. Allemaal boven mijn eerste budget, maar of het geld nou in een ouwe sok zit of om mijn pols… dan geniet ik liever maar van. Ik wil het dan echter wel in iets steken waar de waarde nog een beetje van aanwezig blijft.

Zijn de genoemde modellen, of ook misschien zelfs wel een Speedmaster dan een goede optie? Wat zijn een beetje redelijke prijzen of moet ik daarvoor gewoon op chrono24 kijken? Hier op het forum komt weleens wat voorbij, maar ik heb nooit enig idee wat redelijk is.