Even voorstellen + NA!

Goeiemorgen! Na een jaartje hier al lid te zijn en veel gelezen en gekeken te hebben, wil ik me toch eerst even voorstellen :upside_down_face: Ik ben dus Stephanie, Belg, woon samen met mijn man en kater aan het zeetje en sinds gisteren eigenaar van mijn Tissot PR100. Na advies hier gevraagd te hebben en wat rond te kijken en veel getwijfel, uiteindelijk tot deze aankoop gegaan bij Uhrenlounge.de. Mijn eerste deftige horloge :see_no_evil:, misschien een veilige keuze, maar had alles wat ik wenste om te starten, parelmoer, rosé, diamantjes, voor dagelijks gebruik, sportief maar toch chic (zoals de naam al zei :face_with_hand_over_mouth:) en betaalbaar. Na de aankoop online was het ongeduldig wachten tot het geleverd was (wat uiteindelijk echt wel vlot was!). Mijn man heeft het op maat gemaakt (met mijn smalle polsen) en dit is het resultaat:

Ondertussen is de zoektocht nog lopende naar een eerste automaat :see_no_evil: en eentje voor mijn man :shushing_face: wordt vervolgd dus!

78 likes

Welkom hier! Mooie Tissot! Geniet van de chique aanwinst :+1:

2 likes

Welk9m en gefeliciteerd met de mooie Tissot!:+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op het forum! Veel plezier hier. Prachtig horloge ook :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Heb met plezier het draadje over je oriëntatie op een nieuw horloge gevolgd en gelezen. Leuk dat je de uitkomst deelt. Veel tijdloos lees- en draagplezier!

1 like

Mooi hoor, en. Welkom natuurlijk

1 like

Tof horloge!

1 like

Welkom Stephanie, gefeliciteerd met de Tissot :+1:

1 like

Welkom! Mooie aanwinst de Tissot. Dial is :ok_hand:t2:

1 like

Welkom op HF Stephanie. Gefeliciteerd met je mooie NA. Geniet van je Tissot

1 like

Van harte welkom hier! :blush: :+1:

1 like

Welkom op dit fijne forum, je hebt al een tijdje mee kunnen kijken en advies gevraagd en zie daar het mooie resultaat :ok_hand: Proficiat en veel plezier ermee …en uiteindelijk zal het niet de laatste zijn denk ik maar zo :grinning:

1 like

vrees er ook voor :see_no_evil:

Welkom en gefeliciteerd met je Tissot!

1 like

Stephanie, welkom op HF!

1 like

Welkom en succes met de zoektocht voor je man :+1:t2:

1 like

Welkom hier bij HF !
Ja een prachtig horloge heel mooi.

1 like

Alsnog welkom bij de club Stephanie.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like