Even voorstellen nieuw forumlid.

Hallo forumgenoten,

Ik ben nieuw op dit forum.
54 jaar en woonachtig in Dalfsen.
Na een lange speurtocht in het oerwoud der audiofielen heb ik rust gevonden in deze onuitputtelijke hobby. Voor zolang het duurt😏
Er lijkt echter een nieuw virus de kop, op te steken…
Sinds kort ben ik geïnteresseerd in horloges en lees ik er veel over.
Zo ben ik op jullie forum terechtgekomen.
Leuk te lezen dat er veel kennis aanwezig is.
Kennis die bij mij, nog, volledig ontbreekt.
Ik ben, op dit moment, me aan het oriënteren op een automaat of handopwinder.

Het wordt mijn eerste horloge btw.
Een instapper met klasse, eenvoudig. Datum en tijd is voldoende.
Prijsklasse rond de €500, een mooie tweedehands behoort zeker tot de mogelijkheden, graag zelfs… Strakke eenvoudige wijzerplaat 39-42 mm. Ben gecharmeerd van Hanhart Minos, Tissot Seastar, Omega, Christopher Ward C60, Oris Propilot. Ik benoem dit om een beetje de stijl aan te geven wat ik op dit moment leuk vind.
Ik sta open voor tips en tops, veel is voor mij nieuw, vind het leuk om dingen uit te pluizen dus kom maar op🤩

Voor nu probeer ik me te oriënteren in merken/modellen met een enigszins tijdloos model, beetje eigenzinnig merk waardeer ik zeker.

Mvg Edward

56 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom, en succes met de zoektocht. :+1:

Het blijft mode. Maarrrehh… Te.

In ieder geval mooi dat je een wat goedkopere hobby op hebt gesnord want audio is een zwart ga… eh, wacht. :rofl: Ik zou m’n hart vast houden als ik jou was, horloges zijn een nare hobby. :slight_smile:

4 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, veel lees plezier en succes met de zoektocht!

1 like

Van harte welkom op ons forum. Wat vind jij van zo’n Hamilton?

7 likes

Welkom !!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom Edward :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Veel plezier met je ontdekkingsreis in de wereld van de horlogerie. Je zult op dit forum veel kennis en wetenswaardgheden vinden en waar nodig ook advies en (wijze?) raad. Gevraagd of ongevraagd…
:slight_smile:

30661

1 like

Welkom op HF. Zoals al gezegd, kan het met deze hobby ook behoorlijk uit de hand lopen. :grimacing: :dizzy_face: Nou ja, een gewaarschuwd mens… :sweat_smile:

M.b.t. je zoektocht: ja, ik moet meteen denken aan een Tissot PRX Powermatic 80. Mooie alrounder, met heel leuke retro looks. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding en een uitstekende eerste stap in de horlogewereld!

7 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom. Leuk, zo’n beginnende zoektocht.

1 like

Welkom, Edward! Je kunt straks een mooie combi maken van tijdloos genieten van geluid en uurwerk. Goed vooruitzicht. Denk dat je hiervoor al een paar mooie suggesties hebt gekregen. Deel vooral hetgeen waarmee je je nieuwe hobby aftrapt.

1 like

Van harte welkom op het forum , genoeg te zien, te lezen en te leren!:watch:

1 like

Welkom Edward :partying_face: je hebt al een aantal leuke modellen op het oog. Succes met de zoektocht :+1:t2:

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom bij de club Edward.

1 like

Edward, welkom op HF!