Even voorstellen nieuw forumlid.

Welkom hier bij HF !
Ja audio is ook prachtig.

Welkom bij de club Edward.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF, Edward!

1 like

Welkom hier op het forum!

Het lijkt erop dat duikers en pilots je aanspreken. Hier in het blauwe gedeelte staan volgens mij wel een paar die ook door jou zijn genoemd.

Laat je niet teveel beïnvloeden door posts, gevuld met allerlei soorten en smaken. Dat zou er namelijk wel eens voor kunnen zorgen dat het onrustig wordt in je hoofd. Waarom weet ik dit? Ik liet me in het begin best meeslepen door posts, gevuld met allerlei soorten en smaken.

Als ik het over mocht doen en in jouw schoenen zou staan, dan zou ik mezelf vooral laten leiden door mijn eigen gevoel! Waar heb ik tot nu toe het meeste naar gezocht en waar werd ik en word ik nog steeds het meest enthousiast van? Maak een longlist van specifieke modellen en hun specs. Streep daarvan weg, waar je het minst enthousiast van wordt, zodat je eindigt met een shortlist. Ga deze vervolgens eens passen bij een AD of een vriendelijke mede-forumlid.

Is er misschien een oude liefde (zoals bij mij het geval was) die je destijds niet hebt gekocht? Zo ja, zoek hem eens op en kijk of je er nog net zo enthousiast van wordt als toen. Hierdoor werd in mijn geval, mijn longlist ineens een shortlist met maar 1 exemplaar op de lijst. Na goed zoeken, maar niet gevonden te hebben op de 2e hands markt, heb ik hem maar nieuw besteld en was ik binnen 4 dagen trotse eigenaar van mijn eerste “echte” horloge.

Ze zeggen dat de kruistoch het leukste is, maar als je er teveel in opgaat, dan kan het ook wel eens stressvol zijn.

Heel veel succes!

Waarom doet me dit denken aan Invicta? :joy: :sweat_smile:

2 likes

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier toegewenst hier en daarnaast uiteraard een leerzame tijd. Gaat helemaal goed komen! :ok_hand:

Ik ben eigenlijk benieuwd wat je op dit moment al hebt voor horloge(s). We zijn hier allemaal gek op plaatjes, dus laat maar zien s.v.p. :smiley:

1 like

Welkom hier!

1 like

1 like

Welkom!

Neem in ieder geval geen overhaaste beslissingen.
Je smaak en mening over horloges verandert zeer snel naarmate je er meer over te weten komt :wink:

1 like

Whooowww, wat een leuke reacties!!
Hier is sprake van een actief forum☺️
Leuk, waardeer het zeer…

De reactie van [Kleine_gup_in_grote_oceaan] ga ik zeker meenemen.
Zo herkenbaar. Zelfde ervaring gehad in de audiowereld…

1 like

Ik ben overigens ook gek audio, maar me nooit laten verleiden tot een aankoop van 3k per zuil speaker :stuck_out_tongue:. Vroeger wel veel met car-audio gedaan. Mee gestopt, omdat de leasemaatschappij er niet zo blij van wordt, hahaha.

1 like

Zo herkenbaar😂

Duikers en pilots, nieuwe term voor me, weer wat geleerd.
Nu ik erover nadenk klopt dat inderdaad wel, lijk het op dit moment in die hoek te zoeken. Scherp!

Je reactie is echt zo herkenbaar met mijn ervaring van de audiohobby,
Eindeloos zoeken naar kabeltjes​:weary::weary: bijvoorbeeld.

Ik neem je suggesties en ervaring ter harte, dank!

1 like

Helaas niets, heb al 40 jaar geen horloge…
En het heeft niets met zuinigheid te maken dat ik op het klokje van een ander meekeek…
Heb me er nooit mee bezig gehouden, was op zoek naar iets nieuws om me in te verdiepen…

Dank voor de tip, deze spreekt me inderdaad wel aan.
Zet het op het lijstje, dank!

1 like

Dank voor het meedenken.
De vonk slaat niet meteen over bij dit model.
Dank voor de tip!

1 like

Welkom bij de club :+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom!

Welkom @Jupiter veel plezier met de hobby :wink:

1 like

Hoi. Veel lees- en ontdekplezier hier.

1 like