Welkom op dit leuke forum waar je veel inspiratie en kennis op kunt doen
Ga lekker veel post lezen over merken/modellen en je komt heel veel tegen. 2e hands is geen probleem, kan heel veel schelen met nieuw natuurlijk. Maar een tip: kijk en vergelijk . Veel succes met je zoektocht.
Ja, duidelijk! De Invicta doosjes en de gele winkels?
Niet bij mij hoor! De enige Invicta die ik bezit is van ver voor de gele doosjes tijd ( ca. 1950).
Niet zozeer vanwege die invicta, maar, Edward @Jupiter, kijk ook eens rond naar vintage horloges.
Er gaat een wereld voor je open…
Welkom Edward!
Tof! Woon er zelf niet meer maar kom er nog zeer regelmatig.
Welkom!
Welkom hier !
Welkom
Welkom Edward op dit forum ,informatief, adviserend op verzoek ,leerzaam ja maar ook humor speelt een rol hier .En voor ieder budget is hier wat te vinden ….en daar tonen we ook respect voor , Enfin veel plezier en een goede jacht naar het horloge van je eigen keuze
Welkom
Welkom op HF Edward. Veel lees-en kijkplezier hier op het forum. Er is hier volop inspiratie te vinden dus met jouw zoektocht komt het wel goed. De horloge reis is gestart
Welkom Edward,
Een mooie tissot zou moeten lukken voor je budget
Dank voor de tip, ik neem ze mee in de zoektocht👍
Ik heb de PRX, Balade en Seastar op het lijstje gezet🤩
Dank voor de tip👌
Welkom
Welkom hier veel succes met deze schitterende hobby
Chr Ward is een goede keuze in dat segment,
Welkom!
Van harte welkom op ons mooie forum
Welkom op het forum!
Laat je inspireren en informeren door de vele horlogekenners hier (ik ben meer een liefhebber, niet echt een kenner). Er zit vast iets tussen waar je helemaal gek op zal zijn!