Even voorstellen: Pieter van Geet

Goedemiddag,

Mijn naam is Pieter van Geet (53) en ik heb mij zojuist aangemeld hier op het horlogeforum. Als liefhebber van horloges volg ik al enige tijd verschillende (inter)nationale horlogefora. Ik woon sinds 10 jaar op een berg in Noord- Italie en ben vorig jaar tijdens de eerste lockdown-fase samen met drie vrienden gestart met het creeren van een eigen horloge. Het enthousiasme was zo groot, dat het allemaal iets uit de hand liep :blush: Tijdens de ontwerpfase konden we lastig kiezen uit de modellen die we hebben ontwikkeld. Uiteindelijk was het: ‘dan maar alle vier’. Het is een geweldige en spannende reis geweest een een mooie manier om een lastige Corona-periode te overbruggen. Ik hoop een positieve bijdrage aan dit forum te kunnen leveren en andere ‘Appassionati’ te volgen.

83 likes

Goedemiddag Pieter,

Eigen ontwikkelde horloges? Dat schreeuwt om foto’s! Van harte welkom op het forum in ieder geval.

2 likes

Welkom op het forum Pieter! Wil natuurlijk wel even wat zien van de appasionati! :grin:

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom! ook ik ben natuurlijk erg benieuwd naar je eigen ontwikkelde horloges!

1 like

Welkom Pieter op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Aardig van Geet dat jij jou hier mocht aanmelden.

Een mooie tijd hier toegewenst!

3 likes

Welkom Pieter op dit mooie forum!

1 like

Dankjewel!
Bij gelegenheid zal ik met plezier wat foto’s posten. We zijn super trots op wat we gemaakt hebben uiteraard.

Dankje Dave!

1 like

Welkom! Er bestaan zelfs al een paar topics over Ligure Watches op HF.

1 like

Ik heb ze gelezen.
Erg ook interessant om te lezen :grinning:

Welkom hier! Veel leesplezier!

1 like

Hallo Pieter en welkom op het forum

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom!
Ik ben heel benieuwd naar jullie modellen.

1 like

Nou ben ik ook wel benieuwd geworden: zonder foto’s is het keihard gelogen :joy:

Welkom en kom op met het beeldmateriaal :wink:

3 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Pieter veel plezier hier op het forum :+1:t3:

1 like

Welkom en heel benieuwd naar de foto’s :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Pieter, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes