Even voorstellen: Pieter van Geet

Wat bedoel je?

Ja, er is over gesproken in het verleden.
Ik heb dat gevolgd en het de tijd gegeven. Er werden veel goede dingen gezegd waar we ook iets mee gedaan hebben

Grappig, ik heb laatst de zwarte om de pols gehad bij Rob, zag er goed uit. Voor mij persoonlijk echt te klein, dus voor de gemiddelde HF-er perfect :sweat_smile:. Welkom, veel
plezier bij HF :+1:

3 likes

Laten we het gezellig houden voor alle partijen.
@LigureWatches Alle succes toegewenst met jullie merk!

2 likes

Dankjewel voor de feedback. Smaak blijft natuurlijk iets persoonlijks en juist om die reden zijn we hiermee begonnen. Het is ook echt iets wat we gemaakt vanuit de gedachte: ‘wat vinden we zelf mooi’ Als anderen het mooi vinden is dat een compliment.

1 like

Dankjewel!

1 like

Leuk dat je de zwarte bij Rob hebt gezien.
'Size does matter 'zoveel is wel duidelijk.
We hebben t.o.v de eerste concepten de kast zelfs iets verkleind.

Dat is zeker bewonderenswaardig :+1:t2:

1 like

Een hele ervaring, dat wel :slight_smile:

De kwaliteit van de communicatie met Rob kun je deels terugvinden in het eindresultaat van hetgeen we gemaakt hebben met deze eerste collectie.
Wat vind je er zelf van?

Welkom, stoere duikers :+1:

1 like

Ik denk dat Rob op het technische vlak uitstekend werkt levert. Maar ik denk dat Rob ook weleens te klantvriendelijk wil zijn, en daardoor niet op tijd “nee” durft te zeggen tegen nieuw werk. In ieder geval, dat gevoel had ik in het verleden.

1 like

Ik vind ze wat goedkoop ogen.

2 likes

Ik heb gemerkt dat dat als normale klant nagenoeg onmogelijk is. Althans, antwoord moet je niet verwachten. Daar staat tegenover dat ik spontaan een domed glaasje in m’n SKX kreeg toegezonden terwijl hij dat volgens de site niet meer deed. Die service was dan wel weer in orde.

2 likes

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Het contact dat wij met Rob hebben heeft zich uitsluitend gericht op een positieve mindset om met de ervaring van ons vieren iets moois te maken waar we zelf helemaal achter staan. Er zijn meer mensen bij dit project betrokken waardoor er iets moois is ontstaan.

Dankjewel.
Een prachtig forum voor liefhebbers!

Mag ik je vragen waar je het dan mee vergelijkt?

Ok, dit zijn te zweverige woorden voor mij. Ik ben een techneut, geen managementgoeroe :wink:

Laten we het erop houden dat het vakmanschap van Rob volgens mij niet ter discussie staat.

1 like

Ik heb het niet over de kwaliteit. (Heb ze niet in handen gehad) Maar dat zal wel goed zitten. Maar puur over het uiterlijk wat ik op de afbeeldingen zie wat natuurlijk een persoonlijke smaak is of het gebrek eraan.

1 like