Even voorstellen: Pieter van Geet

Welkom Pieter! Benieuwd naar de horloges!

1 like

Welkom hier Pieter!

1 like

Is dit merk niet al een keer besproken eerder op het forum?

Edit: Ligure Scuba Diver watches nieuw Nederlands merk?

1 like

Welkom Appassionati Pieter! Mooie wekkers !:star_struck:

1 like

Welkom, ook ik ben benieuwd naar foto’s.

1 like

Welkom op het forum :+1:

LigureWatches was dat niet met Rob van MonsterWatches?
Kan hij inmiddels al een beetje communiceren? :joy:

Stefan deelt vanaf dag 1 al heel zijn ontwikkeling. Dat is wel wat anders dan het promoten van een plakmerk.

6 likes

Ik heb geen afspraken gemaakt met Jur. Ik post hier gewoon mijn vorderingen, maar de berichten die ik post zijn ook niet gericht op het winnen van klanten.

5 likes

Welkom Pieter! Ik ben erg benieuwd naar je zelf gecreëerde horloges!

1 like

Welkom, leuk initiatief

1 like

:sweat_smile: zit wat in

Daar zit idd een verschil

En bij deze bevestigd. :ok_hand:t3:

Was Rob’s probleem niet ook een beetje dat hij veel meer werk aannam dan hij aankon?

In het begin vond ik zijn service meer dan uitstekend; de communicatieproblemen kwamen pas toen hij het druk kreeg.

Je neemt niet eens klanten meer aan :joy::joy::joy:

5 likes

Zelfs met een orderstop krijg ik gemiddeld 5 bestellingen per dag binnen.

6 likes

Welkom Pieter!:+1:

1 like

Klopt

1 like

en dan nog tijd voor kunst te maken, chapeautjes :+1:

1 like

Ik produceer niet meer dan waar ik me comfortabel bij voel. Het is een eer dat er zo veel vraag is naar wat ik maak. Maar mijn leven moet niet alleen in het teken staan van werken. Er zijn meer dingen in de wereld dan horloges.

7 likes

Hear hear :+1: en de tijd gaat snel

1 like

We hebben ze volledig zelf ontworpen. We zijn vertrokken vanuit het ontwerp en hebben in een later stadium de techniek daar op aangepast. Misschien niet handig omdat het natuurlijk gemakkelijker is om gebruik te maken van de standaard beschikbare onderdelen. Wij kozen voor een andere route met als uitdaging dat we alles zelf hebben moeten laten maken. Dat is gelukt en had even wat tijd nodig.