Even voorstellen: Pieter van Geet

Het lijkt zo vanzelfsprekend: ‘goede service’
De producten en kwaliteitscontroles moeten meer dan goed zijn, dat verkleind de kans op reclamatie.

Achteraf aangeven wat er niet goed gaat of is gegaan is als een halte te ver doorrijden. Persoonlijk ben ik een voorstander van de dialoog met de klant aangaan.

1 like

Nee absoluut niet.

Zou liever lezen dat je van iedere uitvoering nog rond de 10 vd 1.000 over hebt.

1 like

Dat is erg sympathiek van je, dankjewel.
Het enthousiasme en jouw support dragen daar zeker aan bij.

Nou Pieter ik ben meer van het persoonlijke contact even bellen gaat sneller en is persoonlijker en inderdaad altijd doen wat je beloofd en de klant op de hoogte houden.
Duurt het langer dan zorgen dat de klant het weet.
Alles staat met goede communicatie.

1 like

En duurt het langer flesje Italiaanse wijn werkt ook wel denk.

1 like

Welkom Pieter op het forum! Dit is een fijne plek voor de liefhebber. Succes met de lancering van Ligure, leuke aflevering bij de MvT in ieder geval👌🏻!

Hoop ook de Seadweller en rest van jouw collectie binnenkort voorbij te zien komen :+1:t2:

1 like

Dankjewel Roedolf :grinning:

Heel graag gedaan hoor. Geen dank.
Ik bekijk het graag hoe ik het zou willen ervaren.
En veel succes met je plannen en het realiseren ervan.
Jullie allen natuurlijk.
De blauwe vind ik echt heel tof :heart_eyes:
Wie weet ga ik er eens een aanschaffen…

1 like

Ben ook wel benieuwd naar je verzameling, daar in Italië moet je toch wel foto’s kunnen maken met een mooie achtergrond❓️

1 like

Welkomsmilie

1 like

Welkom !

1 like

Dankjewel :blush:

https://www.ad.nl/amersfoort/bekendheden-willen-niet-meer-met-rolex-om-lopen-dus-kopen-ze-horloge-van-deze-nederlandse-ontwerper~a30ee3df/

Zit achter een betaalmuur. Maar ik begrijp uit de intro dat mensen massaal Rolex links laten liggen en kiezen voor Ligure?

1 like

Absoluut

Wie wil dit nu niet ?

3 likes

Hij dacht wat Richard Mille kan, kan ik ook. Ik deel ze gewoon uit.

2 likes

Ik moet m nageven, de datum is mooi in de uurmarkering geïntegreerd.

5 likes

Welkom hier op het Forum Pieter!

1 like

Wat een belachelijke kop bij dit artikel. De luie journalist heeft het weer eens over een peperdure Rolex. Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen?

2 likes

Welkom Pieter! Ik las je stukje ook in het AD… Bijzondere woordkeuze ook: ex-finalisten van het Nederlands voetbalelftal… Ik zie op je site dat je dit ook doet samen met Rob (van Monsterwatches)?
Succes ermee!

2 likes