Even voorstellen: Pieter van Geet

Dankjewel Jesus :pray:

1 like

Is dit nog een eerder prototype? Kast lijkt wat groter dan op de renders.

Buiten dat, wordt in vrijwel ieder voorsteltopic hetzelfde verzoek gedaan. Hier ontbreekt ie nog: show je collectie.

Je weet inmiddels hoe uploaden van foto’s werkt.

2 likes

Dankjewel voor het meedenken Tinuske.
Je hebt helemaal gelijk:de renders vertekenen ook enigszins. De mensen die de horloges irl hebben gezien en omgedaan zeggen inderdaad dat ze er in het echt vele malen beter uitzien dan op de renders. We hebben het afgelopen jaar het e.e.a. aangepast t.o.v de allereerste modellen. Dat had verschillende redenen maar de belangrijkste reden is dat we de kast, lunette en insert iets verkleind hebben. Ik zal zo nu en dan eens een foto plaatsen.

Welkom :+1:

1 like

Dankjewel!

Zijn er ondertussen 10 verkocht???

Of is het gebleven bij jullie 4en, een oud-voetballer uit NL, en 2 uit Duitsland??

1 like

Stellen we je erg teleur als dat het geval zou zijn?

Welkom!

1 like

Dank je

Welkom!

1 like

Dank!

Welkom op het forum, Pieter

1 like

Hartelijk welkom Pieter
Leuk verhaal van jou echt interessant.
Ook respect en heel leuk dat jij en jullie dit zo bedacht en op poten gezet hebben.
Dat getuigd wel van durf en doorzettingsvermogen
CHAPOT !!!
veel succes met de verkoop van jullie mooie horloges.
Ik vind het een leuk en kleurig gezelschap zo op de foto te zien.
Hoop voor jullie dat het loopt als een kogel en dat je ook veel gaat doen aan service en klanttevredenheid.
Dat is namenlijk nog belangrijker als de productie en verkoop.
SUCCES. :+1: :+1:

1 like

Dankjewel Roedolf, wĂĄt een leuk en positief bericht.

Service is iets waar wat we nu gaan inrichten.
Heb je daar zelf een idee bij? Hoe belangrijk is de 24/7 bereikbaarheid, wat verwacht je als je een horloge koopt. Als je, zoals wij startend bent, dan is er op dit gebied veel te winnen. Hoewel ieder individu persoonlijke verwachtingen heeft, Kun je nooit 100%. Tevredenheid garanderen: zoveel mensen, zoveel mensen.

Toch ben ik erg benieuwd naar het verwachtingspatroon :grimacing:

2 likes

Ja Pieter dat is een moeilijk iets .
Ik denk dat 24/7 open zijn ivm garantie niet te doen valt.
Maar het belangrijkste is volgens mij zorgen dat de horloges kwalitatief goed zijn en direct als er problemen zijn dit aangeven en veranderingen aan proberen te brengen om verdere problemen te voorkomen.
Dan houdt je de problemen zoveel mogelijk beperkt en ja de een is netjes met zijn horloge en de andere gaat er wild mee om.
Zoveel mensen zoveel wensen. Dat zal altijd blijven helaas
Denk dat de klant een goed werkend product verwacht en dat als het kapot gaat het wel belangrijk is dat het snel en naar tevredenheid wordt gerepareerd.
Dat zal wel moeilijk zijn, maar je moet denk ik meer van service en reparatie gaan vergen als je 100000 horloges per jaar afzet in vergelijking met 1000 exemplaren.
Je verwacht een goed product dat zijn belofte waarmaakt en als er iets mee is dat je te woord wordt gestaan zsm en dat er wat aan gedaan wordt in een redelijke termijn en dat het daarna weer naar tevredenheid functioneerd
En ja dit lijkt mij een heel belangrijk iets, eigenlijk wel het belangrijkste om je horloges te kunnen blijven verkopen in de toekomst en dat lijkt me jullie doel.

1 like

Service en goede garantie zijn in mijn ogen de beste advertentie en toekomst van een product.
Is dit op orde dan is je toekomst gegarandeerd in mijn ogen.

Welkom!

1 like

Als ik als klant een automated respons zou aangeven met daarin de mededeling dat iemand binnen 1 tot 3 dagen contact met mij opneemt en dat dan ook daadwerkelijk gebeurt dan zou ik daar tevreden mee zijn.

Beetje de gouden regels in communicatie en het opbouwen van vertrouwen zijn:
A) Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.
B) De klant perspectief geven (bv. “je kan het hier naar toe sturen”, “Dan-en-dan nemen we via de mail contact met je op”, “We bellen je als hij klaar is”, etc.)

3 likes

Dat vind ik een goede optie: de klant laten aangeven binnen welke termijn hij/zij een reactie/oplossing verwacht.

Die nemen we mee.
Dank

Oh nee, sorry
 type fout van mij.

Ik bedoel als Ă­k een automated respons zou krijgen met daarin beschreven wat er gaat gebeuren en wat ik kan verwachten en dat dĂĄt dan ook daadwerkelijk gebeurt. Dat zou voor mij ok zijn. :grin:

Maar binnen ± 3 dagen contact hebben met een echt persoon is wel zo prettig ja.

1 like