Even voorstellen: Pieter van Geet

Welkom Pieter :slightly_smiling_face:

1 like

Zeker! :+1:

2 likes

Dankjewel Kevin.

1 like

Best een leuk idee :bulb:

1 like

Welkom Pieter . dit is toch wel een heerlijk zomerse beauty hoor :star_struck:

3 likes

Welkom Pieter!
Als men er open over is zie ik het probleem niet zo van én actief zijn op HF én geld verdienen in de horlogerie (zolang die openheid idd niet zo ver gaat dat het meer reclame dan liefhebberij is).

Heb je zelf ook een collectie naast hetgeen je zelf fabriceert?:smiley:

1 like

Helemaal mee eens en vandaar ook de openheid. De motivatie om dit te doen komt uit passie en liefde voor horloges. Helemaal zelf met vrienden van scratch af aan iets creëren heeft iets magisch. We hoeven er ons geld er niet mee te verdienen, denk dat dit ook een verschil maakt in de benadering.

Zelf heb ik door de jaren heen het eea verzameld. Veelal vintage en Zwitsers, met een verhaal en wat ik mooi vind. Nooit als investering.

1 like

Cool!
En ook leuk van je verzameling, dan ga je je wel thuisvoelen in het vintage deel van het forum😄

1 like

Dat is wel het gedeelte waar ik mijn weg kan vinden en ook lang blijf hangen als ik een horloge-of-antiekbeurs bezoek. :blush:
Heb ook nog nooit iets van de collectie verkocht, wel eens geruild.

1 like

Zoals hierboven al gezegd: wristshots uit je collectie worden met belangstelling tegemoet gezien😀

Same here🙋‍♂️, laten we zeggen dat ik volop in de consolidatie-/uitbouwfase zit😝

Welkom Pieter emot-tiphat

Welkom hier.

Bij mij is het momenteel consolideren :grimacing:
En dat is ook wel even prima.

Ik moet er nog even achter komen hoe het werkt met quotes en foto’s etc op HF. Maar zal zeker wat wrist shots sturen

1 like

Welkom en heel moo te lezen!

Welkom!!

Rob, communicatie. Wat?!?

Ik volg wel een beetje bij deze redenering, komt bij mij zo binnen toch, denk vooral vrij drukke dials. Maar voor alles is een markt en smaken verschillen. Gewoon lekker doorgaan, komt er wel

Welkom bij de club Pieter.

Welkom, leuk hoe de datum in de index overgaat :+1:

Dat was nogal een uitdaging!
De indexen zijn vastgeklikt op de dial en dus niet verlijmd. Bij de GMT’s liggen de indexen iets verzonken in de dial om de wijzer ruimte te geven.

9 likes