Even voorstellen; S. McQueen

Hallo,
Maurits hier. Ik lees al even mee op het forum maar roer me niet, had met mijzelf afgesproken dat ik hier niet mijn hobby van ging maken. Maar zoals jullie dat vast kennen, kruipt het bloed waar het niet gaan mag.

Nog voor ik van de middelbare school kwam wist ik het zeker: later als ik groot ben koop ik een mechanisch horloge, zo’n echte! Met mijn voorliefde voor klassieke auto’s en de autosport wist ik vrij snel wat het tofste horloge was dat ik ooit betalen kon: DE Tag Heuer Monaco cal. 11.
Die is er gekomen, nog elke dag kijk ik minstens 1 x net even wat langer naar die fijne klok.

Dat had het dan moeten zijn, niet nog eens zo’n grote uitgave aan een ding dat ik niet nodig heb. Ging natuurlijk mis. Op een veiling liep ik tegen een wat vreemde eend in de bijt aan: een Alain Silberstein Bolido. Ook die heb ik gekocht. .

En nu… viel mijn oog op de Tudor North Flag, liefst op staal… Wordt dit nummer 3?

Keep you posted,

33 likes

Foto’s

1 like

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:

Als het aan mij ligt wel :ok_hand:

1 like

Welkom.

Welkom op HF Maurits :+1:t2:

je zal het hier even mee moeten doen!
IMG_20210911_194015|690x310

3 likes

Welkom bij de club Maurits.

Mijn beste,

Maurits, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Hoi!

Welkom op HF!

Welkom!

Welkom Maurits

Welkom, Maurits en nog veel plezier op ons forum.

Welkom!!

Welkom!

Welkom hier.

Die NF is een topper , welkom bij de club.

1 like

Zou je dat wel doen? :flushed:

1 like

Welkom!