Welkom
Welkom op HF! En leuke introductie en sowieso een prima
Veel plezier met de hobby en ben benieuwd wat de volgende wordt. Want eenmaal hier actief, groeit de verzameling doorgaans snel.
Leuk verhaal! De wijzer van je Swatch chrono kan je weer op 12 krijgen als het goed is. Ik dacht door de kroon in de datum adjustment positie te zetten en drukken met de onderste Pusher. Als het goed is spingt de wijzer dan steeds 1 seconde naar voren vanuit stilstand.
Welkom op dit mooie forum
Mooie set! De Aqua Terra springt er voor mij wel uit
Welkom bij de club
Wow, toch best een flink verhaal, maar met plezier gelezen. Mooie intro van een echt gepassioneerde horlogeliefhebber zo te zien.
Ik denk dat de collectie in de loop der jaren nog wel wat zal groeien! Wat mij opvalt is de diversiteit in je keuzen tot nu toe.
Heel veel plezier met je mooie collectie en ook veel plezier hier op het Forum, waar velen, zoals je inmiddels al weet, je met raad en soms ook daad terwille zullen zijn.
Welkom hier en snel uitbreiden die verzameling!
Welkom !
Welkom
Welkom op het HF speedmaster
Welkom!
Mooie collectie
Bedankt! Fijn om te horen
Wees welkom! Fijne introductie
Mooie gevarieerde verzameling van verschillende horloges en stijlen.
Goed idee om elkaar in de familie horloges te geven. Ga ik hier maar niet invoeren. Die opvoeding gaat en lang duren en te veel kosten
Dat ja, weet niet wie die banden bedacht heeft maar fijn zitten doen ze niet.
Doe ik zeker! Beide zullen zeker in de verzameling blijven.
Dankjewel! Zo denk ik er ook over inderdaad
Hahaha
Ah top dankjewel, ga dat even uit proberen!
Bedankt, leuk om te horen! Ik probeer inderdaad wel wat verschil te hebben tussen de horloges, zo heb je toch elke keer weer een andere ervaring.
Daar ben ik ook bang voor ja
Dankje, moet goedkomen
Welkom!
Welkom. Leuke collectie en intro.