Even Voorstellen: Snelheidsmeester

Lange maar leuke introductie. Wees welkom op het mooie forum. Mooie collectie :+1:t2:

1 like

Mooie verzameling en een mooi verhaal.

1 like

Welkom

1 like

Wees welgekomen :blush:

Fraaie collectie hoor :+1:t2:

1 like

Mooie gevarieerde collectie!

1 like

Welkom, mooie openingspost

1 like

Goed bezahg! Welkom! :+1:

Dat is waarschijnlijk een zgn. Fixoflex band, de ene persoon vind het fantastisch en de andere volledig pruts :grin:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom op HF :watch::+1::wave:

1 like

De likes waren even op gisteren, maar nogmaals bedankt iedereen voor de leuke reactie! Bijzonder om zo te worden ontvangen als nieuwkomer op dit forum! Qua uitbreiding van de collectie zijn suggesties ook zeker welkom qua wat een mooie aanvulling zou kunnen zijn. Een Speedy staat hoog op mn wenslijstje voor later en ook een Van Der Gang heb ik altijd heel gaaf gevonden, dat is met hun nieuwe model ook wat laagdrempeliger geworden t.o.v. een Vlieger die ik overigens ook erg gaaf vind.

1 like

De AT is helemaal :+1::+1:

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst. Zelf ben ik een liefhebber van Omega en was verrast dat mijn zoon vandaag voor mij bij Swatch in Strasbourg, een Mission to Mercury heeft kunnen kopen, zondag brengt hij hem.

2 likes

welcome home

1 like

Mooie set horloges! Van harte welkom.

1 like

Hi welkom op het forum :smiley:

1 like

Proficiat en mooi verhaal achter het horloge!

2 likes

Mooie collectie hoor. Welkom hier, en geniet van alle liefhebbers hier zonder er 10uur voor in de rij te staan😉

1 like