Even voorstellen: systemtest

Welkom!!!

1 like

Haha wat een kostelijk filmpje :joy: Dat programma missen we nou echt als samenleving!

1 like

Welkom. Mooi verslag van je horlogereis. Veel plezier op je verdere tocht.

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Grappig genoeg bestaat Vertex sinds 1912 en waren ze één van de originele leveranciers van Dirty Dozen horloges tijdens WWII. Tudor kwam in 1926 op de markt als een poor man’s Rolex. Pardon. Een betaalbaar alternatief.

Verkijk je niet op heritage. :slight_smile: De Tudor Ranger is een toffe field watch, maar laat je niet leiden door verhalen er omheen. De naam Ranger is oud, maar of het verhaal verder wat om het lijf heeft? Maakt ook niet uit, als het een cool horloge is.

1 like

Let u even op?

:point_down:

image

1 like

Welkom op het forum!
Leuke collectie heb ja al opgebouwd!
Mooi doel om door te sparen voor de Tudor Ranger.
Misschien leuk om de “gezocht” topics met een vergelijkbaar budget door te spitten, wie weet heb je straks nog iets te kiezen :wink:

I’m ieder geval veel leesplezier gewenst hier!

1 like

Welkom:tada:

:face_with_monocle:Ik denk dat je deze zoekt

foto random van Instagram gejat :shushing_face:

Bijna niemand op HF had aan het begin van lidmaatschap het idee om duizenden euros uit te geven aan horloges. Geloof me, voor je het weet ben je even gek als de rest hier op HFđŸ€Ł.

Klopt. Ik zie je NA wel in het Rolex only deel verschijnen als je eenmaal trust level 2 bent.

1 like

Nóg iets langer doorsparen dus :sweat_smile: Wie weer win ik de miljoenen vanavond. Dan krijg jij er ook één :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goed punt en toch merk ik dat zoiets wel invloed heeft op mij. Dat ik het gaaf vind om zoiets om de pols te hebben. Misschien niet zozeer de heritage van het horloge maar vooral van het merk.

Welkom!

1 like

Heb idd een zwak voor de F91W en tegelijkertijd de timex t80 in allerlei variaties. Die hoort er ook wel bij uit die periode.
Welkom en leuk om de ontwikkeling te zien in je verzameling

1 like

Leuk voorstel topic. Je hebt al een mooie reis afgelegd. Welkom op HF

1 like

Van harte welkom en toffe collectie! :grinning: :+1: :+1:

1 like

Mooie collectie heb je!:ok_hand:

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!

Ik wens je veel plezier toe hier!:slightly_smiling_face:

1 like

Welkom hier op het forum.

1 like

Nogmaals bedankt allemaal voor de hartelijke verwelkoming en alle complimenten. Ik waardeer het ten zeerste!

2 likes

Welkom op het forum

1 like

Leuk verhaal!
Herkenbaar ook.
Hou de hand op de knip, even.
Of niet natuurlijk :rofl:

Veel plezier!

1 like

Wat een leuke reis ben je begonnen. Van harte welkom en heel veel plezier op dit gezellige forum. :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like