Even voorstellen: Tiaz

Heb wel gelachen om je verhaal, erg leuk geschreven en zo herkenbaar. Welkom hier

1 like

Leuk verhaal, herkenbaar :grinning:

1 like

Welkom :grinning::ok_hand:

1 like

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Een boeiend verhaal van een horloge-passionist ‘pur sang’!!
Dank voor het delen,
en vanzelfsprekend van harte welkom. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom op het forum Tiaz. Leuke introductie!

1 like

Welkom! Volgens mij het langste voorsteltopic ooit :wink:

1 like

Uitgebreider voorstellen kan bijna niet, welkom!

1 like

Goed verhaal…lekker kort ook.:smile:

Welkom.

1 like

HOE BEDOEL U: ËVEN"VOORSTELLEN? WAT EEN BINNENKOMER! MAAR OOK VAN MIJ VAN HARTE WELKOM!
Gruet,
Peter.

1 like

Welkom :wave:

1 like

Welkom en wat een leuke introductie. Lekker zitten lezen en je enthousiasme spat er vanaf. Ik wens je een fijne tijd toe hier en dat er nog veel moois jou kant op mag komen. En er zijn als het goed is wel tips voor betere foto’s maken, die staan waarschijnlijk in het Off-topic gedeelte. Dingen waar ik altijd rekening mee houd zijn natuurlijk/daglicht en de macro functie en de achtergrond zo neutraal mogelijk om de focus op het onderwerp te houden. Maar er zullen vast nog betere tips zijn.

1 like

Fantastische introductie!

Welkom op het forum!

1 like

WELKOM Tiaz!

Leuke aankopen :thumbsup:

Ik weet niet of je high end wilt gaan of gaat kiezen
voor de meer betaalbare toppers.
Het gaat in ieder geval geld kosten :stuck_out_tongue_winking_eye:
Take it slow en succes!

Grt.

1 like

Mooi verhaal vergezeld van mooie foto’s; da’s nu eens een top voorstelling. Welkom en veel plezier op het forum. Thx voor het delen.

1 like

Welkom, dit is waarschijnlijk de meest uitgebreide voorstelling ooit.

1 like

Welkom op HF, leuke intro :thumbsup:

1 like

Ik heb dus de twijfelachtige eer de langste intro ooit te hebben… Naja… iemand moet het doen, én ik had een TL;DR toegevoegd! :slight_smile:

Bedankt voor het warme welkom en de complimenten!

1 like

@Reverso_Fan Dan ga ik later nog even goed op zoek naar zo’n topic. Zag ook dat veel mensen een leuke ondergrond pakken, dat maakt de foto ook aantrekkelijk. Een goede achtergrond maken vond ik wat ingewikkelder. Macro-functie ga ik even mee puzzelen en idd: de foto’s zijn in daglicht stukken beter! dank voor je tips!

@drex Ik heb voorlopig nog genoeg te vinden binnen de ‘low end’ (is geen gangbare term volgens mij¿?) horloges. Maar wellicht ga ik me, als ik er daar genoeg / te veel van heb, oriënteren op wat duurder spul. Heb iig uit goede bron begrepen dat het vaak zo werkt!

2 likes

Hoeft helemaal niet, hoor. Zijn er ook zat die Russen, G-Shocks, Citizens of Seiko duikers verzamelen. Ben zelf erg gecharmeerd van die laatste (de horloges dan, niet de verzamelaars; hoewel veel Seikoholics toevallig ook erg sympathieke mensen zijn!:slight_smile:). Kwam hier ooit met een TAG Heuer en heb ook een vintage Omega en nog wat Zwitsers spul. Maar kwam er gaandeweg achter dat er eigenlijk geen enkele goede reden is om € 2.000 + aan een horloge uit te geven. ‘Premium’ is een dure mythe. Er is zoveel goeds en fraais te koop voor prima prijzen. En tja, die Seiko duikers hebben gewoon wat.:thumbsup: Daar kun je echt serieus verslaafd aan raken. Wees gewaarschuwd!:wink:

Anyway, erg leuke intro en prima foto’s! Welkom en veel plezier op het forum!

1 like