"Even" voorstellen: tijdsbeeld

Welkom :+1:

1 like

Welkom Joost, al een aardige collectie!

1 like

Wauw, een mooie en ruime introductie! Leuk om te lezen.

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Welkom hier

1 like

Dat is een mooie introductie. Draag je alle horloges en hoe gaat dat? Elke dag een ander, elke paar dagen een andere, op volgorde? Ik ben daar benieuwd naar.

1 like

Welkom Joost emot-tiphat

1 like

Welkom :partying_face: Was een lap tekst, maar het lezen waard :+1: Fijne collectie heb je opgebouwd.

1 like

Tja, hoe gaat dat… Ik draag vrijwel elke dag een ander horloge en wissel vaak 's middags en ook nog wel 's avonds, in elk geval matchend qua kleur wp en/of band met een kledingstuk. Sommige horloges, meestal op leer, vind ik meer geschikt voor najaar en winter dus die draag ik zelden in voorjaar en zomer, tenzij voor een gelegenheid. Niet alles komt even vaak aan bod, nieuwere horloges krijgen meer tijd dan al wat oudere. Sommige gaan dan ook na verloop van tijd weer de deur uit, soms na een periode van twijfel, andere vrij resoluut. Dat is voor mij het leuke aan de hobby. Dat ik er nog wel eens geld op toeleg vind ik geen probleem.

4 likes

:wave:

1 like

Welkom Joost

1 like

Welkom hier.

1 like

0000002195

1 like

Welkom op het forum Joost. Leuk om je intro te lezen, en mooie collectie! :ok_hand:

1 like

Welkom Joost, leuk verhaal en mooie collectie heb je daar.

1 like

Welkom👍

1 like

Mooi verhaal Joost, welkom :+1:.

1 like

Joost, van harte welkom op het forum.
Indrukwekkende collectie heb je.
Veel leesplezier en natuurlijk ook kijkplezier.
Het blijft een mooie hobby.

1 like

Welkom op HF Joost. Tegen jou hoef ik niet te zeggen, geniet van je persoonlijke horloge reis, want dat doe je al jaren, en hoe :smile:
Uitgebreide introductie en indrukwekkend veel hobby’s. Dat wisselen van jou komt me bekend voor, 2 tot 3 horloges per dag, dat doe ik ook, maar mijn collectie is (nog) kleiner

1 like

Welkom, Joost! Mooi tijdsbeeld en ruime schets van je voorkeuren, interesses en bezigheden. Veel plezier met je horloges en hier op het forum!

1 like

Tldr; hoi, ik ben Joost en ik ben verslaafd aan horloges.

Wij, in koor: hallo Joost.

[einde samenvatting]

Zonder dollen, welkom en mooie introductie! Mooie collectie ook, zeer uitgebreid. Ik snap je redenering rondom dure horloges, tegelijkertijd vraag ik me af of je nu alles draagt gezien sommige dingen toch behoorlijk dicht tegen elkaar zitten. En hoeveel voldoening geeft een nieuw horloge je nog?

En heb je wel eens gedacht aan vintage? De jacht naar oudere horloges is uitdagend en de beloning hoog als je een mooi stuk vind. Je bent zo te lezen al zuinig genoeg om klassieke stukken te dragen en ik schat zo in dat een goed onderhoud of opknappen van een ouder horloge budgettechnisch ook niet een groot probleem is.